استاد مهدی خدامیان آرانی


          بسم الله الرحمن الرحیم

در اینجا  برگزیده اى از پیامک هایى که به نویسنده رسیده است، منتشر مى شود.

این پیامک ها را خوانندگان کتاب ها براى نویسنده تا پاییز سال 1392 شمسى فرستاده اند.

لازم به ذکر است که در سامانه پیام کوتاه نویسنده، شماره همراه و مستندات این پیام ها موجود است. در ادامه، شماره ها (با حذف سه شماره وسط) ذکر مى شود.

شما هم مى توانید نظر خود را درباره کتاب ها به شماره 30004569 بفرستید. ان شاالله نظرات شما در آینده منتشر خواهد شد.


کتاب فریاد مهتاب 



قسمت اول


1 - جواب بیشتر سؤالاتم را درباره فدک با خواندن کتاب فریاد مهتاب گرفتم.

2 - استاد خوبم آقاى خدامیان، کتاب فریاد مهتابتون را همین الان تمام کردم، امیدوارم خود مادر پهلوشکسته به زیبایى اجرتون را تقدیمتون کنن. من کتاب هاى زیادى خواندم اما به زیبایى و شیوایى این کتاب به صراحت اعتراف مى کنم، فکر مى کنم واقعاً این کتاب را از اعماق وجودتان نوشتید.

3 - جناب آقاى خدامیان کتاب ارزشمند فریاد مهتاب شما را در اولین شامگاه ماه صفر خواندم و به پهناى صورت اشک ریختم، ممنون که باعث جارى شدن این اشک ها شدید، اجرتان با امام زمان (عج)و التماس دعا.

4 - من امشب کتاب فریاد مهتاب شما را خواندم، آنقدر گریه کردم فقط به خاطر چیزهایى که تا به حال نمى دانستم و از قلم شیواى شما سپاسگزارم.

5 - یکى از همسفرهاى شما در کتاب فریاد مهتاب بودم. ممنونم از کتاب خوبتون که قلبم را بیش از پیش آکنده از بغض دشمنان فاطمه و محبت پیامبر(ص) کرد. به نظر من بهترین امتیاز کتاب شما این بود که جملات مهم با منبع ذکر شده بود. به امید موفقیت روز افزون شما. التماس دعا.

6 - از کتاب فریاد مهتاب بسیار لذّت بردم در خواندن این کتاب البته چیز هایى شنیده بودم اما نه به سندیت که سرکار در پى نوشته هاى کتاب آورده اى بسیار دلم راسوزاند. قطره اشکى که ریختم و مادرم هم همراه بود خدا قبول کند و خداوند شما را در شناخت معصومین پایدار و ثابت قدم بدارد.

7 - من امروز کتاب فریاد مهتاب شما را خواندم خداوند عمر دراز و زندگى سراسرپاکى و درستى عنایت فرماید. التماس دعا.

8 - مى خواستم از شما به خاطر کتاب فریاد مهتاب تشکّر کنم، خیلى کتاب خوبى است. موفق باشید.

9 - ممنون از فریاد مهتاب. این درد سنگین را زیبا توضیح دادید. یا فاطمه زهرا .

10 - خیلى از کتاب فریاد مهتاب شما فیض بردم، خوشا به حال سعادت شما که قلم شما در این راه صرف مى شود زمانى که اشکهایم بر گونه هایم جارى مى شد شما هم بى نصیب نبودید. التماس دعا.

11 - من الان کتاب فریاد مهتاب راتمام کردم، واقعاً قشنگ بود، من از جزییات به این کاملى خبر نداشتم. الان خوشحالم که توانستم بانوى دوعالم رابهتربشناسم، واقعاً چقدر مظلومیت!!

12 - حقیقتاً از کتاب فریاد مهتاب (هم از جهت نگارش هم از جهت اطلاع به مخاطب) خصوصاً قضیه فدک لذّت بردم.

13 - امروز از ساعت 2 که کتاب فریاد مهتاب به دستم رسید تا الان که 6 بار خواندم و غرق دریاى مظلومیت سرورم شدم و با آرزوى دیرینه ام که همان معرفت زهراست رسیدم لیکن تشکّر مرا به خاطر کتاب پربار و معنویتان پذیرا باشید.

14 - باید اعتراف کنم اصلاً اهل کتاب خواندن نبودم از روزى که کتاب هاى فریاد مهتاب و سرزمین یاس شما را که توسط یکى از همکارنم به دست من رسیده بود، خواندم شدیداً علاقه مند و مشتاق شدم.

15 - فکرمى کنم اگر صدبار دیگر کتاب فریاد مهتاب رابخوانم باز هم برایم تازگى داشته باشد امیدوارم بتوانم کتاب هاى دیگر شما را تهیه کنم.

16 - همین الان کتاب فریاد مهتاب را تمام کردم وقتى اشکام جارى شد برایتان دعا کردم بسیار لذّت بردم برایم دعا کنید.

17 - همین الان کتاب فریاد مهتاب را تمام کردم در حالى که اشک در چشمانم جاریست اجرتون با خانم فاطمه زهرا(س) .

18 - همین الان خواندن کتاب فریاد مهتاب تمام شد، چشمانم خیس اشک و گلویم را بغض گرفته است، خدا خیر دنیا و آخرت را نصیبتان کند، واقعاً عالى بود، التماس دعا، دعا کنید که ما هم مانند فاطمه امام زمانمان را یارى کنیم.

19 - من الان فقط یک قسمت از کتاب فریاد مهتاب را خواندم. عالیه عالیه. مخصوصاً که مرا همسفر خطاب کردى. حس عجیبى دارد نوع نوشتنتون! سپاسگزارم. مشتاق کتاباى دیگر شما هستم.

20 - من امروز کتاب فریاد مهتاب شما را خواندم و از شما تشکّر مى کنم براى نوشتن این کتاب و امیدوارم که حضرت على و حضرت فاطمه هم در این دنیا و هم در آخرت به فریاد ما برسد.

21 - من اولین بار بود که کتاب شما را مى خواندم اسم کتاب فریاد مهتاب خیلى عالى بود حتما کتاب هاى دیگه شما هم مى خوانم افتخار مى کنم که ایرانى هستم.

22 - در این چند روز چند تا از کتاباتونو خواندم (هفت شهر عشق، سرزمین یاس، فریاد مهتاب) فقط مى گویم: اجرکم عنداله.

23 - دیروز کتاب فریاد مهتاب از سرى کتاب هاى شما را خواندم. کتاب خوبى بود به خصوص اسنادى که در جاى جاى کتاب به منابع معتبر شده بود. اطمینان ما را از صحت آنچه بیان مى شد، واقعاً بالا برده بود. لحن کتاب نیز مناسب بود هم محرک عاطفه بود و هم اطلاعات تاریخى خوبى به خواننده ارائه مى داد. ان شاءالله موفق باشید.

24 - سلام با تشکّر از کتاب فوق العاده فریاد مهتاب. خواستم بدانید که من تازه فهمیدم غاصبان خلافت چه آدم هایى بودند.

25 - خوب با قلمتان مظلومیت بانوى مدینه را فریاد زدید شما را دعا مى کنم این کتاب بهترین هدیه اى است که به من رسیده. فریاد مهتاب.

26 - با تشکّر از کتاب بسیار ارزشمند فریاد مهتاب. این کتاب باعث شد خیلى از نادانسته ها برایم آشکار بشود و با علاقه بیشترى مسائل مربوط به اهل بیت را دنبال کنم.

27 - اجرتان با فاطمه زهرا فریاد مهتاب همیشه در گوشه ى دل است. التماس دعا .

28 - تصادفى باکتاب فریاد مهتاب آشنا شدم. بسیار شیوا و زیباو پرمحتوا نوشته بودید. ازخداوند براى شما همواره خیر دنیا و آخرت و توفیق روزافزونتان را خواهانم و امیدوارم مورد شفاعت آن عزیزان قرار گیرید. التماس دعا .

29 - آفرین بر همت شما و سلیقه زیبا، خداوند خیرتان بدهد. التماس دعا اى طنین فریاد مهتاب.

30 - بسیار خوشحالم که در ایام شهادت حضرت زهرا(س) توفیق خواندن کتاب فریاد مهتاب نصیبم شد، با زبان ساده وقایع بعد از رحلت پیامبر(ص) را که تا به حال به این روشنى بیان نشده بود بیان کردید.

31 - واقعاً بسیارعالى توانسته بودید مظلومیت بانو را به نمایش بگذارید و جواب شبهه ها را در ذهن خواننده ماندگار کنید. فریاد مهتاب.

32 - من به شخصه خودم را درعمق نوشته احساس کردم. تشکّر فراوان از شما براى فریاد مهتاب.

33 - دیشب به مناسبت شهادت حضرت فاطمه در سخنرانى کتاب فریاد مهتاب را معرفى کردم.

34 - خیلى به خانم فاطمه زهرا ارادت دارم به خاطر مشکلاتى مدتى بینمان جدایى افتاده بود کتابت شما همه چیز را درست کرد. خیلى سوخت. خدا کند ما شرمنده خانم نباشیم دوست دارم این کتاب را هزار بار دیگر بخوانم. فریاد مهتاب.

35 - تا حالا کتابى به این زیبایى نخوانده بودم (فریاد مهتاب) و بقیه نوشته هایتان راهم مى خوانم.

36 - از بهترین کتاب هاى که مطالعه کردم، همین کتاب بود انگار روضه خواندم کمى دلم آرام گرفت ولى غصم زیاد شد. فریاد مهتاب.

37 - نویسنده پر توان این کتاب (فریاد مهتاب) چند روزى است که به دست من رسیده و امشب فرصتى شد که تا نیمه شب بیدار بمانم وکتاب را به اتمام برسانم.

38 - سفر پر داغى بود فریاد مهتاب. اشک هایم نذر قلم علوى و فاطمى شما.

39 - من تازه کتاب فریاد مهتاب را خواندم. خدا ازتون راضى باشه، به سؤال هاى بى جوابم پاسخ دادید، از اینکه لطف خدا شاملم شد خوشحالم، و از شما سپاس گذارم، خدا ما را به راه راست هدایت کنه، خوشا به سعادتتون، التماس دعا.

40 - ضمن تسلیت شهادت بانوى دو عالم از اینکه سهمى کوچک در معرفى مظلومیت آن حضرت دارم خوشحالم. من کتاب فروشى دارم با فروش هر نسخه از کتاب فریاد مهتاب امید شفاعت آن حضرت در من دو برابر مى شود.

41 - خواستم تشکّر کنم از کتاب خوبتون به نام فریاد مهتاب.

قسمت دوم


42 - با تشکّر از کتاب فریاد مهتاب من هم براى مظلومیت زهراخیلى گریه کردم از این که ما را از آن زمان آگاه ساختید سپاس گذارم .

43 - با تقدیر و تشکّر فراوان در گردآورى کتاب پر از سوز و سراسر اندوه و بغض فریاد مهتاب، التماس دعا.

44 - دو جلد از کتاب فریاد مهتاب و داستان ظهور را خواندم. بسیار زیبا نوشته اید، تشکّر فراوان مى کنم.

45 - همین چند دقیقه پیش کتاب فریاد مهتاب را تمام کردم. احسنت بر شیرى که خوردى! احسنت احسنت.

46 - نمى دانم چه جورى و با چه زبانى ازشمابابت نوشتن کتاب فریاد مهتاب تشکّر کنم موقع خواندن کتاب اصلا متوجه تمام شدن آن نشدم و فقط گریه مى کردم وحس کردم که خودم در مدینه هستم و شاهد ماجرا هستم من درس هاى زیادى گرفتم واقعاً از شما متشکرم .

47 - درود خدا بر شما و قلم روان شما، براى اولین بار امروزکتاب فریاد مهتاب، خاطرات مادرمظلوم مدینه، شما را مطالعه کردم. بسیار گریستم.

48 - واقعأ خسته نباشید من با خواندن فریاد مهتاب به مدینه رفتم و فهمیدم اهل مدینه چه قدر به مادر مظلوم مدینه چه ظلمى کردند.

49 - واقعاً خسته نباشید. کتاب فریاد مهتاب حالم را دگرگون کرد. اجرت بازهرا(س).

50 - واقعاً خسته نباشید بابت کتاب فریاد مهتاب خدا اجرتون بده واقعاً گل کاشتید. خدا را شاکرم که هنوز مى شود بانوشته هاى اساتیدى مثل شما آرام گرفت. منتظر نوشته هاى دیگر از شما هستم. خداحافظتون باشه .

51 - باعرض خسته نباشید، نظرم درباره کتاب فریاد مهتاب: متن کتاب آنقدر خوب بود که کل کتاب را یک دفعه خواندم، طورى بود که بعید مى دانم کسى بخواند و گریه نکند، آرزوى موفقیت شما را دارم.

52 - با خواندن کتاب فریاد مهتاب اطلاعات زیادى کسب کردم.

53 - از خواندن کتاب زیبا و پرمحتواى فریاد مهتاب لذّت بردم. در صورتى که طولانى تر مى بود بیشتر دوست داشتم. از شما بسیار ممنونم.

54 - از خوانندگان کتاب فریاد مهتاب هستم. خداخیرتان بدهد، ان شاءالله اجرتان را از دستان حضرت فاطمه (س) بگیرید. بسیار عالى نوشتید وجودم از این همه مظلومیت به جوش آمده است!

55 - من خواننده ى کتاب فریاد مهتاب بودم. بطوراتفاقى آن را خریدارى کردم. فکر نمى کردم بیان کتاب اینگونه دلنشین باشد. آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند. هرسطرش بغضى بود.بغض همراه بامعرفت!

56 - من خواننده کتاب فریاد مهتابم. عالى بود خیلى چیزایى که نمى دونستم فهمیدم شاید باورتون نشه به پهناى صورت اشک ریختم.

57 - من خواننده فریاد مهتاب هستم این نوع نوشته شما مخصوصاً براى جوانان و نوجوانان بسیار جذاب و شیوا نوشته شده، اجرتان با بانوى دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س).

58 - آفرین، خوب زحمت کشیدى خدایت و مولایت اجرت بدهند در نوشتن کتاب فریاد مهتاب .

59 - همسفر خوبم امشب کتاب فریاد مهتاب را خواندم همراه شما اشک ریختم و مظلومیت بانو را حس کردم خیلى دوست داشتم درباره حضرت زهرا(س) و خطبه ى ایشان بدونم به لطف شما چیزهاى که تا به حال نمى دونستم را فهمیدم متشکرم .

60 - برادر خوبم، فریاد مهتاب را خواندم، بسیار زیبا و روان و تأثیرگذار بود، اجرتان با مولایمان امام زمان(عج) التماس دعا، یا على.

61 - خدا خیرتان دهد فریاد مهتاب عالى بود .

62 - خدا خیرتان بدهد هیچ روضه اى این همه تا حالا آن قدر جگرسوز نبوده برام کتاب فریاد مهتاب را دوستم اول ایام فاطمیّه بهم داد.

63 - دست شما درد نکند. باور کنید باخواندن کتابتان بسیار بر مظلومیت فاطمه (س) وعلى (ع) گریستم. من که در زندگى به ندرت اشکى ریخته ام با خواندن کتاب فریاد مهتاب، تلنگرى خوردم ونورى تازه در قلبم تابید. من مشتاقم که از زندگى معصومین بیشتر بدانم. تنتان سالم وذهنتان متعالى و قلمتان توانا باد. خدانگهدار .

64 - امید دارم فریاد مهتاب را دیگر جوانان بخونند و به مظلومیت مادر مظلوم مدینه پى ببرند.

65 - بنده دانشجو هستم وکتاب فریاد مهتاب شما را خواندم واقعاً عالى بود و بنده عقیدم این است که حتماً شما مورد عنایت خاصه خود بى بى بودید که توفیق پیداکردید این کتاب را بنویسید.

66 - کتاب در قصر تنهایى به خوبى غربت امام حسن(ع) را به تصویر کشید من صداى فریاد مهتاب را در قصر تنهایى شنیدم خداوند توفیقتان دهد التماس دعا .

67 - با خواندن کتاب شما (فریاد مهتاب) چیزهاى زیادى درباره زندگى حضرت فاطمه یاد گرفتم من هر شب این کتاب را مى خواندم و براى مظلومیت زهرا گریه مى کردم و به مدینه سفر مى کردم از شما خیلى تشکر مى کنم.

68 - از خواندن کتاب زیباى فریاد مهتاب به وجد آمدم و در طول خواندن فقط گریه کردم. بسیار نوشته زیبا وبه جایى بود. مى خواستم از شما تشکّر کنم. التماس دعا .

69 - کتاب زیباى فریاد مهتاب را همین الان تمام کردم. با چشمانى خیس و قلبى پر از غم. قلم ساده و روانى دارید و دوست دارم کتاب شما را به همه نوجوانان هدیه بدهم. متشکرم که ما را با این دوران از زندگى حضرت آشناتر کردید. خدا توفیق روز افزون به شما بدهد.

70 - شاید در ایام فاطمیه این قدر گریه نکرده بودم که باخواندن فریاد مهتاب گریستم. سعادت بزرگى است که قلم توانایى در این زمینه دارید.

71 - اکنون در حال مطالعه کتاب فریاد مهتاب هستم بعد از شرکت در مجالس بسیار به این روشنى برایم قابل تجسم نبود.

72 - چند دقیقه قبل مطالعه کتاب فریاد مهتاب را تمام کردم از خیلى اتفاقات بى خبر بودم ممنون از شما. امیدوارم لیاقت همراهى در دیگر سفرهاى شما را داشته باشم. در پناه حق.

73 - من دو کتاب شما را خواندم و از سبک نوشتن شما خیلى خوشم امد. (در قصر تنهایى. فریاد مهتاب) .

74 - براى دومین بار کتاب فریاد مهتاب را خواندم دست و قلم شما را مى بوسم .

75 - از خواندن کتاب فریاد مهتاب و آخرین عروس بسیار لذّت بردم خدا اجرتان بدهد. لطفاً این کتاب ها را به دبیرستان ها هم بفرستید تا دانش آموزان مطالعه کنند تا با حقیقت بیشتر آشنا شوند. با تشکّر.

76 - کتاب را خواندم در مسابقه شرکت کنم، به یاد مادر مظلوم مدینه اشک ریختم و طنین فریاد مهتاب قلبم را شکست، حالا برنده نشوم مهم نیست، با خواندن این کتاب خوب احساس و درک عمیقى یافتم، از لطف شما متشکرم.

77 - بسم رب الفاطمه الزهرا، همین الان جمله آخر کتاب فریاد مهتاب را خواندم، سفر زیبا و پر از اشکى بود، التماس دعا.

78 - من زرتشتى هستم. فریاد مهتاب شما را خواندم و گریه کردم.

79 - حضرت زهرا نگهدارتان باشد واقعاً جمله جمله کتاب فریاد مهتاب، بوى بهشت مى دهد. نمى دانم دیگر چه بگویم.

80 - کتاب زیبا و بى نظیر فریاد مهتاب را که از دیدگاهى دیگر، مظلومیت مادرمان فاطمه را به تصویرکشیدید را مطالعه کردم، باشد که موردلطف وشفاعت بانوى دو عالم قرار بگیرید!

81 - سلام بر یاس کبود پیامبر و بر نویسنده فریاد مهتاب. این یاس کبود! براى اولین بار گام به گام همراه شما با تمام وجود عمق مظلومیت بى بى و اهل بیت را حس کردم و سطر به سطر کتاب اشک ریختم، و به خدا پناه بردم تا با کمک خودش در هر شرایطى از یارى حق دست برندارم. خدا عذاب دشمنانشون را همیشگى کند، انشاءاله! اجرکم عنداله و عندرسول اله، خیلى التماس دعا.

82 - سى سال است قصه غربت مادر مظلوم مدینه رادر مسجد و تکایا شنیده ام، ولى فریاد مهتاب چیز دیگرى است، روان ساده واشک از چشم و آه از نهادِ انسان در مى آورد.

83 - از خواندن کتاب فریاد مهتاب هم لذّت بردم و هم سوختم. لذّت بردم از به تصویر کشیدن مستدل وقایع و سوختم از مصائب مادرم زهرا و غربت مولا ویتیمانش و در نهایت غربت امام زمان و شیعیانش.

84 - کتاب سرزمین یاس مثل فریاد مهتاب عالى بود. شما از آن انسان هایى هستید که باید به شما حسادت کرد. خدا به هر کسى افتخار خدمت به اهلبیت پیامبر رو نمى دهد. براى من هم دعا کنید که بتونم خدمتگذار این اهلبیت بشم.

85 - ان شاالله اجر تالیف کتاب فریاد مهتاب را در این روز بزرگ خود بانوى بزرگ حضرت فاطمه به شما عنایت و همه ما را مورد شفاعت خود قرار دهد.

86 - وقت شما بخیر، کتاب فریاد مهتاب شما را خواندم، بسیار تأثیر گذار بود و من را با قصه فدک خیلى خوب آشنا کرد.

87 - واقعاً شما حق مطلب را در کتاب فریاد مهتاب ادا کردید، انشاءالله خدا به شما اجر دنیوى و اخروى عنایت فرماید.

88 - از شما ممنونم که خالى از غرور با فریاد مهتاب ما را از سرزمین یاس به سوى هفت شهر عشق رهنمون داشتى.

89 - از شما کمال تشکّر بابت نوشتن کتاب فریاد مهتاب را دارم.


قسمت سوم


90 - با عرض سلام و تبریک. خیلى زیاد به خاطر کتاب فریاد مهتاب. خیلى وقت بود دنبالش مى گشتم بالأخره تونستم بخرمش، تازه تمامش کردم، واقعاً کتاب قشنگى بود، تا حالا کتابى به این خوبى نخونده بودم، خسته نباشید.

91 - کتاب را خواندم، دلم شکست، در حق شما دعا کردم .

92 - کتاب را مطالعه کردم، بغض گلویم را گرفت از مظلومیت و غربت على(ع)، دست شما درد نکنه!

93 - کتاب فریاد مهتاب که نوشتید من را متحول کرد با خواندنش اشکم درآمد.

94 - کتاب فریاد مهتاب واقعاً کتاب عالى بود سوال هاى ذهنم را به شکلى زیبا جواب دادید.

95 - کتاب فریاد مهتاب یکى از بهترین کتاب هایى است که تا بحال خوانده ام. با تشکّر.

96 - مرا با حضرت فاطمه(س) بیشتر آشنا کردید و معناى خیلى از حوادثى را که فقط اسمشان را شنیده بودم را یادم داد. خیلى از شما ممنونم.

97 - واقعاً عالى و اموزنده بود خدابه شما خیر دهد همراه خواندن اشک هم ریختم چون دست خودم نبود خیلى دلم شکست.

98 - این کتاب خیلى قابل درک و آموزنده بود اجرتون با فاطمه زهرا(س).

99 - کتابتان عالیست. فریاد مهتاب را مى گوم. آرزوى شفاعت اهل بیت رابرایتان دارم. التماس دعا .

100 - کتاب فریاد مهتاب روایت زیبایى که خسته کننده نبود، اجرتان با مولا على.

101 - کتاب فریاد مهتاب شما بسیار زیبا بود، آنقدر قشنگ بود که حدوداً 3 ساعت تمامش کردم، بازم ممنون از قلم زیباتون.

102 - کتاب فریاد مهتاب عالى بود اینقدر که من وقتى شروع به خواندنش کردم تا تمامش نکردم نتوانستم کتاب را ببندم. قلم گیرایى دارید.

103 - کتاب فریاد مهتاب و در قصر تنهایى را خواندم: شما نوشته هاى بسیار عالى وجذابى دارید. از این کتاب خیلى چیزها به معلوماتم اضافه شد. خدا خیرتان بدهد. موفق باشید .

104 - واقعاً فریاد مهتاب عالى بود تا به حال، چشم هاى گنهکارم این قدر اشک براى مظلومیّت این خانواده نریخته بود. التماس دعا.

105 - تشکر فراوان از کتاب زیباى فریاد مهتاب این کتاب که از بهترین هدیه ها بود که به تازگى دریافت کردم.

106 - ان شاءالله فاطمه شفاعت شما در روز رستاخیز باشد، نوشته فریاد مهتاب شما بسیار قابل تحسین است.

107 - حضرت زهرا، رزق امروزم را مطالعه کتاب فریاد مهتاب قرار داد که به دست شما مکتوب نمود.

108 - کتاب فریاد مهتاب را مطالعه کردم اطلاعات مفیدى راجع به حضرت فاطمه کسب کردم ممنونم.

109 - کتاب فریاد مهتاب نشان دهنده اوج مظلومیت شیعه مى باشد (حتى در کشور خودش).

110 - کتاب فریاد مهتاب که با خواندن این کتاب چه آگاهى هاى خوبى کسب کردم، خداوند معرفت شما را به خودش و اهل بیتش بیشتر کند.

111 - کتاب فریاد مهتاب شما را امروز شروع کردم واشک ریختم وخواندم واشک ریختم وحقایقى برایم روشن شد که تا کنون اینقدر واضح نمى دانستم. بسیار بسیار کتابتان عالى بود ممنون .

112 - کتاب فریاد مهتاب فوق العاده است. از خانم فاطمه ى زهرا طلب برکت براى قلم شما را دارم.

113 - کتاب فریاد مهتاب و هفت شهر عشق را خواندم. ممنون که با نوشته هایتان بسیارى از سؤالات ما را پاسخ مى دهید.

114 - از صبح تا الان با اینکه روزه بودم همه کتاب فریاد مهتاب را خواندم. نمى دانم چه بگویم بعد از22 سال عمر اولین بار است مظلومیت مادر و مولا را اندکى لمس مى کنم! در حین مطالعه بارها منقلب مى شدم. روحتان با مولا على محشور باد.

115 - کتاب فریاد مهتاب را همین الان تمام کردم این اولین کتاب مذهبى بود که تا آخر دنبال کردم. آن هم به خاطر اینکه واقعاً خودم را همسفر و رفیق نویسنده دیدم. تشکّر فراوان از شما مى کنم.

116 - کتاب فریاد مهتاب شما را خواندم جواب خیلى از سوالاتم را پیدا کردم. شناختم درباره حضرت فاطمه کاملتر شد.

117 - از شما به خاطر کتاب فریاد مهتاب که نوشته بودید ممنونم واقعاً عالى بود من را خیلى متحول کرد چیزهایى را خواندم که تابه حال تو عمرم به گوشم نخورده بود.

118 - امروز صبح از سرزمین یاس برگشتم و فکر مى کنم الان فریاد را روشن تر مى شنوم. مقایسه این دو کتاب برایم سخته، به نظر من سرزمین یاس یکى از فصل هاى کتاب فریاد مهتاب بود.

119 - کتاب فریاد مهتاب شما را خواندم خیلى زیبا نوشته اید ان شاء الله حضرت فاطمه پشتیبان شما باشد. خواندن آن (بخصوص گفتگوهاى ان حضرت با امام على هنگام شهادت) عین روضه بود.

120 - کتاب فریاد مهتاب شما را خوانده ام و بسیار برایم جالب بود وتا به حال همچنین کتاب دقیقى در این مورد ندیده بودم امیدوارم به لطف الهى با دیگر کتاب هاى شما نیز آشنا شوم.

121 - کتاب فریاد مهتاب محشر است!

122 - واقعاً فریاد مهتاب عالى بود، تا به حال از چشماى گنهکارم اینقدر اشک براى مظلومیّت این خانواده نریخته بودم، التماس دعا.

123 - برادر عزیز، فریاد مهتاب شما، فریاد غصه و اندوه مرا برآورد. کاش و کاش بیش از این مادرمان فاطمه را بشناسیم وعامل به فرموده هاى اوباشیم. ازخداوند موفقیت روزافزون براى شماارزومندم.

124 - فریاد مهتاب واقعاً قشنگ بود. تا حالا کتابى اینقدر به دلم ننشسته بود.

125 - کتاب را خواندم، آنقدر زیبا نوشته شده است که خود را در مدینه فرض مى کنم، به امید دیدن آثار بعدى شما.

126 - با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما وعرض تشکّر به خاطر کتاب بى نظیرتان -فریاد مهتاب-احساس مى کنم باخواندن این کتاب کاملا به فیض رسیدم.

127 - کتاب فریاد مهتاب شما را 3 بار بادقت خواندم واقعاً قلم شمابسیار جذاب و روان و برطرف کننده عطش ما جوانان شیعه هست دوست دارم بقیه کتاب هاى شما را مطالعه کنم چون حس مى کنم اطلاعات خوبى نصیبم مى شود.

128 - کتاب فریاد مهتاب شما را مطالعه کردم قلم زیبایى دارید باورم نمیشد که فقط حدود دو ماه از زندگى بانو با این همه سختى طى شده باشد.


قسمت چهارم


129 - کتاب فریاد مهتاب را دو سال بود داشتم ولى نخوانده بودم امروز خواندم بسیار خوب بود جواب چند سؤالم را گرفتم ممنون خدا خیرت دهد .

130 - کتاب فریاد مهتاب را خواندم و خیلى اشک ریختم.احساس مى کنم حضرت فاطمه الان مظلومترازاون موقع هستش. اگر آن موقع بودیم ما چه کار مى کردیم؟ .

131 - کتاب فریاد مهتاب را خواندم. مختصر و فوق العاده بود. اجرتان با فاطمه زهرا.

132 - کتاب فریاد مهتاب را خواندم، خیلى زیبا نگاشته شده! خیلى چیزها را نمى دونستم، از شما ممنونم، انشاءالله اجرتون با حضرت زهرا(س).

133 - کتاب فریاد مهتاب را خواندم وهمراه هر سطر آن سوختم و گریستم واقعاً امام زمان رابراى تعجیل در فرج صدازدم، انگار تمام غم هاى عالم، روى سینه ام نشسته اند.

134 - کتاب فریاد مهتاب را خواندم زبان روان و ساده شما من را بخواندن تشویق کرد امیدوارم این کتاب در وسعت بیشترى نشر داده شود.

135 - فریاد مهتاب خیلى عالى بود. مثل این بود که اونجا بودم و همه چیز را مى دیدم.

136 - فریاد مهتاب را خواندم خیلى خوب بود. اى کاش مظلومیت امام على و اهل بیت را بیشتر ذکر مى کردید. ولى به هرحال خیلى از جریاناتى که در حدّ اسم مى دونستم را به طور کامل فهمیدم. با تشکّر.

137 - فریاد مهتاب را بسیار زیبا توصیف کردید. آدم خودش را در آن زمان تصور مى کند. این کتاب را خواندم و بر مظلومیت اهل بیت گریستم.

138 - کتاب فریاد مهتاب را خواندم آنقدر بر مظلومیت امام على(ع) و حضرت فاطمه(س) گریستم که خدا مى داند، امیدوارم ما پیرو این معصومین باشیم. اجر شما با زهراى مرضیه.

139 - کتاب فریاد مهتاب را به دوستانم معرفى کردم حالا آنها براى خواندنش تو نوبت هستند از سمت خدایى ها هم تشکّر کردم حتماً دعایمان کنید.

140 - کتاب فریاد مهتاب را به تازگى خواندم و لذّت بردم. خیلى خوشحالم که این کتاب را در آستانه ى شهادت حضرت زهرا خواندم تا از امسال به گونه اى دیگر به این روز نگاه کنم. از شما سپاس گزارم.

141 - کتاب فریاد مهتاب را امروز تمام کردم و خواستم از زحمات شما کمال تشکّر را داشته باشم. و سوالى دارم، آیا همه کتابهاى شما به این صورت خودمونى نوشته شده است؟ .

142 - کتاب فریاد مهتاب، خیلى جالب، پرمحتوا، جذّاب بود اجر شما با حضرت زهرا(س) راستى ازنویسنده این کتاب خیلى ممنونم.

143 - کتاب فریاد مهتابتان هدیه روز معلم دانشکاه برام بود. عالى بود حس خوبى بهم دست داد التماس دعا.

144 - کتاب فریاد مهتاب بهترین کتاب درباره حضرت فاطمه ع وحضرت على ع بوددعا مى کنم جایگاه شمابهشت باشددلم براى مادرپهلوشکسته ام شکست.

145 - کتاب فریاد مهتاب بسیار فوق العاده بود، از این کتاب خیلى چیزها یاد گرفتم که در طى 25 سال از عمرم جایى نخونده و نشنیده بودم، بیان و نوشته شما عالى بود هیچ وقت اینقدر براى مظلومیت خانم اشک نریخته بودم.

146 - کتاب فریاد مهتاب بسیار تأثیرگذار بود، بسیار شیوا نوشته شده.

147 - کتاب فریاد مهتاب براى من خیلى زیبا و تأثیر گذار بود.

148 - اگر در قسمت منابع، منبع شیعه جدا و سنى جدا باشد، بهتر است.

149 - از لحاظ محتوا کتاب بسیار خوبى است اما کاش این کتاب را مجدداً ویرایش کنید و در ویرایش جدید متن را قویتر کنید. اینکه راوى کتاب متکلم وحده است خیلى فضا را ملموس تر کرده خسته نباشید. التماس دعا.

150 - کتاب فریاد مهتاب اثرى ماندگار و بسیار زیباست، با تشکّر از شما، اجرتان با فاطمه.

151 - فریاد مهتاب را خواندم واقعاً زیبا نوشته اید، خدا شما را اجر دهد، کاش از زینب(س) هم چیزى مى نوشتید، کاش کامل تر، یا على متشکرم.

152 - بابا! کتاب فریاد مهتاب چه کتاب قشنگیه! واقعاً جالبه اشکم مرا در آورد با تشکّر از این کتاب معرکتون.

153 - 29 سال از زندگى ام مى گذرد و این اولین بار است بدون مداحى چشمانم اشکریزان و قلبم فشرده و ایمانم محکم تر مى شود. فریاد مهتاب. واقعاً خدا خیرتان بدهد بهترین کتابى بود که دنیا را پیش چشمم تار و آخرت را روشن ساخت.

154 - خدا قوت، سفر فریاد مهتاب سفر بسیار خوبى بود، امیدوارم توفیق سفر دوباره با شما را داشته باشم و شما هم اجر خود را از میزبان سفر بگیرید.

155 - کتاب فریاد مهتاب را خواندم نثر و قلمتان خیلى خوب وروان بود. مطالب کتاب هم خیلى جامع و خلاصه آن چیزى بودکه باید مى دانستیم. ازبین چند کتاب که درباره خانم زهرا(س) خوانده بودم کتاب شما خیلى به دلم نشست واین بدون شک از اخلاصتان بوده. انشاالله خیر دنیا و آخرت نصیبتان کردد.

156 - کتاب زیباى فریاد مهتاب را خواندم گریه کردم و آن چه را که باید یاد بگیرم را به عنوان یک مادر یاد گرفتم و به دنبال زیبا ترین کلمه گشتم تا نظر دهم. من این کتاب راجایزه گرفته ام در عمرم هدیه اى به این با ارزشى نگرفته بودم چون هر چه را باید در عمرم به کار ببندم را یاد گرفتم.

157 - من کتاب فریاد مهتاب شما را مطالعه کردم، سفر خوبى بود، امیدوارم باز هم همسفر بشیم.

158 - فوق العاده بود. فقط اى کاش با نوشته هاى شما زودتر آشنا میشدم. سفر خیلى خوبى بود. با تشکّر.

159 - فریاد مهتاب را خواندم، به شدت مجذوب حضرت فاطمه شدم پدر من یک امام جماعت است و من تازه با مطالعه این کتاب متوجه شدم که چه مسئولیّت سنگینى روى دوشم قرار دارد و حالا قدراسم زیبام را مى دونم. از شما متشکرم.

160 - واقعاً زبونم قاصر از توصیف کتاب شما، این بهترین کتابى بود که در طول عمرم خواندم، فقط مى گویم اجرتان را از خانم زهرا بگیرید.

161 - من کتاب زیاد مى خوانم اما کتاب به این زیبایى تاحالا نخونده بودم.


قسمت پنجم


162 - من کتاب فریاد مهتاب را خواندم قبلاً هم کتاب هفت شهر عشق شما را خونده بودم و از شیوه نگارش شما خوشم مى آید. امیدوارم که موفق باشید.

163 - من کتاب فریاد مهتاب را خواندم و شیوه نگارش شما خیلى خوب است. بازم از شما تشکّر مى کنم به خاطر کتاب زیبایتان.

164 - من کتاب فریاد مهتاب را خواندم و از سبک این کتاب خیلى لذّت بردم.

165 - من کتاب فریاد مهتاب را خواندم، درود بر شما باد، انشاء اله در آخرت محمد رسول خدا(ص) شفیع شما باشد، یا على مدد.

166 - من کتاب فریاد مهتاب را خواندم خیلى عالى بود ما را با خود به مدینه برد. حس کردم در آنجا هستم و آنچه را که اتفاق افتاده مى دیدم و اشک در چشمانم موج مى زد.

167 - من کتاب فریاد مهتابتون را خواندم. باید اعتراف کنم تا به حال کتابى به این زیبایى و در وصف شهادت حضرت زهرا(س) و مظلومیت امام على(ع) نخونده بودم. اجرتون با حضرت زهرا(س) و مولا امیرالمؤمنین(ع).

168 - من کتاب شما را خواندم نمى دونم که چرا هر موقع کتاب را باز مى کردم تا بخوانم ناخودآگاه بسم اله مى گفتم. خیلى خوشحالم که کتاب فریاد مهتاب را خواندم ان شاءالله حضرت زهرا اجرتون را بده.

169 - من کتاب شما را خواندم دلم گرفته کاشکى فقط همسفر خوب فریاد مهتاب نبودم. کاشکى شما من را آنجا جا مى گذاشتید.

170 - خیلى کتاب خوبى بود براى اولین بار با بانو این قدر خوب آشنا شدم. فریاد مهتاب.

171 - خواننده کتاب فریاد مهتاب هستم. از زحمات جنابعالى تقدیر و تشکر مى نمایم. کتاب را مطالعه کردم روش بسیارجالبى را در نوشتن به کار گرفتید. بنده خیلى استفاده کردم.

172 - خواندن کتاب فریاد مهتاب که هدیه اى از آقاى. به من بود کتابى از زیباترین اوقات زندگیم.

173 - بنده کتاب فریاد مهتاب شما را مطالعه کردم البته نه تنها من بلکه باب طبع تمام اقوام قرار گرفت، امیدوارم که در این طریق موفّق بمانید.

174 - این کتاب براى من خیلى جالب بود با زندگى حضرت فاطمه ع بیشتر آشناشدم و از خداوند براى شما توفیق بیشتر رادارم. فریاد مهتاب.

175 - امیدوارم کتاب فریاد مهتاب با فریاد مولایمان درآمیزد. خداوند توفیقتان دهد.

176 - امشب کتاب شما فریاد مهتاب رامطالعه کردم خیلى کتاب خوبى بود راستش من خودم ارادت خواصى به مادرم حضرت زهرا(س) دارم خداقوت .

177 - امروز کتاب فریاد مهتاب را خواندم. دیروز مجرى همایش فاطمیون در شهرم بودم. چشمم از فرط گریه خوب نمى بیند.

178 - الان کتاب فریاد مهتاب شما را تمام کردم. همیشه دنبال یک کتاب بودم تا ماجراى شهادت حضرت فاطمه را بخوانم امسال نمایشگاه کتاب رفتم کتاب هفت شهر عشق شما را بخرم فروشنده این کتاب را معرفى کرد. خدا خیرتان بده. ان شالله خود حضرت شفاعت گر شما باشند.

179 - خیلى کتاب هاى قشنگى دارید من هم کتاب فریاد مهتاب را خواندم هم در قصر تنهایى. هر دو کتاب، گریه ام در آورد.

180 - ازبهترین کتابهاى که مطالعه کردم، همین کتاب بود انگار روضه خواندم کمى دلم آرام گرفت ولى غصّه ام زیاد شد به امید شفاعت حضرت زهرا. فریاد مهتاب.

181 - اولین کتابى بود که درباره بانوى دو عالم خواندم بى نظیر بود اجرکم عندالله. کتاب فریاد مهتاب.

182 - خوشحالم که یکى از همسفراى شما بودم فریاد مهتاب عالى بود. خدا خیرتان بدهد.

183 - خداراشاکرم که سعادت یارم شدتاکتاب فریاد مهتاب شما را خواندم، بدون اغراق بایدبگویم قلم پربارشما در این متن براى یک نمایش خوب براى ایام فاطمیه (س) واقعاً مناسب است وگوارى جان تشنگان فاطمى است .

184 - هدیه اى گرفتم به نام فریاد مهتاب، خیلى دلچسب بود، خدا خیرتان بدهد.

185 - من کتاب فریاد مهتاب را خواندم. واقعاً خیلى محشر است!! به جواب تمام سوالایى که داشتم رسیدم. به همه دوستام این کتاب را معرفى مى کنم. من تو نمایشگاه اتفاقى با این کتاب آشناشدم. حس مى کنم کار خدا بود. اصلاً نمى توانم احساسم را بیان کنم. خیلى خیلى از زحمتاتون سپاسگذارم.

186 - من باکتاب فریاد مهتاب شما بطور تصادفى آشنا شدم و سعى کردم بیشتر کتابهاى شما را تهیه کنم و الان هم کتاب یک سبد آسمان شما را میخوانم و سعى مى کنم هر چیزى را که از کتابهاى شما یاد مى گیرم به آن عمل کنم. من نتوانستم دو کتاب داستان ظهور و قصه معراج شما را تهیه کنم لطفا از نشر وثوق بخواهید آنها را تجدید چاپ نمایند.

187 - من از همسفراى شما بودم در فریاد مهتاب. به شما خسته نباشید مى گویم. خدا به شما جزاى خیر بدهد.

188 - من از دانشجویان دانشگاه صنعتى اصفهان هستم به بهانه مسابقات کتابخوانى با کتابهاتون آشنا شدم اول هفت شهر عشق شما را خواندم که سبک نوشتارى بسیار زیباوتأثیر گزار داشت الانم کتاب فریاد مهتاب را مى خوانم در مرحله ى اول خواستم تشکّر کنم بخاطر کتابهاى زیباتون و ازتون بخوام که درباره امامان دیگرهم بنویسید.

189 - از مطالعه کتاب زیباى فریاد مهتاب بسیار لذّت بردیم به امید موفقیت شما در تمام مراحل زندگى.

190 - من کتاب فریاد مهتاب را از نمایشگاه به پیشنهاد یکى از دوستانم خریدارى کردم، بسیار کتاب زیبا و پرمحتوایى بود، امیدوارم که موفق باشید، به امید روزى که صاحب امرمان انتقام مادرمان را بگیرد.

191 - ما منتظر منتقم فاطمه هستیم. با تشکّر از شما وکتاب فریاد مهتاب .

192 - فریاد مهتاب هدیه بود که در روز معلم به من اعطا شد. امروز این کتاب را خواندم تا به حال کتابى به این زیبایى نخوانده بودم. امیدوارم شفاعت خانم شامل حال شما شود.

193 - فریاد مهتاب سوالات زیادى که سالها در ذهنم بود حل کرد تصویر خوبى از وقایع آن زمان داد و اشکى که از روى آگاهى با خواندن آن ریختم پاى منبرها نریخته بودم. تصمیم گرفتم 20 جلد آن را هدیه بدهم. (فوق لیسانس شیمى).

194 - فریاد مهتاب زیباترین و معنوى ترین کتابى بود که تاحالا خواندم، واقعاً دستتون درد نکند.

195 - فریاد مهتاب را خیلى زیبا نوشتى، دستت درد نکنه آرزو دارم همیشه اندیشه ات سبز باشد.

196 - فریاد مهتاب را خواندم، واقعاً لذّت بردم و از ابتدا تا انتها گریه کردم، تا به حال اینقدر از نزدیک فاطمه(س) را حس نکرده بودم.

197 - فریاد مهتاب را خواندم، ناله ى دختر پیامبر را با گوش جان شنیدم، واژه هاى آن را اشک تفسیر مى کرد. چگونه اشک امان نوشتن به شما داد؟ با مادرت خوب مأنوس شده بودى گویا با چشم دل او را مى دیدى. آه که اشک امانم نمى دهد.

198 - فریاد مهتاب را خواندم، معلوم است با اخلاص نوشته اید، خدا خیرتان بدهد.

199 - فریاد مهتاب را خواندم بسیار استفاده کردم. خداوند شما را حفظ کند. شیعه نیاز به آشنایى با ائمه دارد البته به زبان امروز.

200 - فریاد مهتاب را خواندم از راه دور بر دست نویسنده بوسه مى زنم با آرزوى توفیق روزافزون.

201 - فریاد مهتاب را با اشک چشم تمام کردم، فاطمه به قلبتان برکت دهد.

202 - فریاد مهتاب را امروز صبح خواندم، حرفى ندارم به جز اشک. اجرتان با مادرم زهرا.

203 - فریاد مهتاب را الان تمام کردم قشنگ بود انشاءالله همیشه خدا همسفرتان باشد.

204 - فریاد مهتاب بهترین کتابى بودکه اشکم را آنقدر سرازیر کرد که چشمانم دیگر تاب نیاوردند وگفتند اشک هاشان تمام شده. خداوند همه گناهانتان رابیامرزد و آرزوهایتان رابرآورده کند.

205 - فریاد مهتاب با کلماتى آشناى قدیمى امّا با قلم شما شیوایى جالبى دارد معناى فدک ودیگر اشارات بسیار جالب بود و صفحات ناخودآگاه ورق خوردند ومن با کتابى تمام شده. از اینکه ما را همسفر خودتون دونستید ممنونم.

206 - خسته نباشید من یکى از خوانندگان کتاب هاى شما هستم(فریاد مهتاب). خیلى جالب بود.

207 - خسته نباشید من یکى از خوانندگان کتاب فریاد مهتاب هستم مى خواستم از شما تشکّر کنم که من را با مظلومیت اهل بیشتر آشناکردید ان شاءالله اجر شما باصاحب الزمان باشد.

208 - خسته نباشید، اشکم مرا در آورد کتاب فریاد مهتاب. این کتاب مثل روضه مى ماند و فقط بغض، آخر چقدر مظلومیت؟؟ به امید شفاعت همه ما در روز قیامت، ممنونم.

209 - مى خواهم نظرم را درباره کتاب فریاد مهتاب بدم. واقعاً ممنون. کتابى واقعاً بى نظیره.

210 - یاس نیلى دیده اى در میان شهر خرابى، غم گسارى دیده اى؟؟؟ امشب فریاد مهتاب، دل سیاه من را با یاد حضرت زهرا مهتابى کرد.

211 - نویسنده گرامى، من کتاب هاى شما را نمى شناختم وقتى از برنامه سمت خدا توسط کارشناس محترم معرفى شد شناختم و فعلاً فقط کتاب سرزمین یاس و فریاد مهتاب را خوانده ام و بسیار جالب و با معناست چون باعث مى شود دینم را آگاهانه تر بشناسم، اجر شما با حضرت زهرا(س).

212 - سلام و رحمت خدا بر شما! کتاب شما عالى بود. فریاد مهتاب. واقعاً دل کندن و برگشتن ازمدینه سخت بود، حضور خواننده در داستان از یکى ازامتیازات این کتاب بود.

213 - سلام و درود خدا بر نویسنده فریاد مهتاب. به خدا قسم امروز دین اسلام حضرت رسول(ص)، امام على(ع) و فاطمه(س) را شناختم.

214 - زلالى و شیوایى تاریخ در قلم شما موج مى زد. منتظر کارهاى بعدیتان هستیم. (همسفرتان در فریاد مهتاب) .

215 - دوست و راوى دوست داشتنیم پا به پاى شما سرزمین یاس را پیمودم و فریاد مهتاب را با گوش جان شنیدم، از آشنایى با شما خرسندم و هرگاه توسلى به مادرمان داشتم شما را فراموش نخواهم کرد.

216 - کتاب هاى شما را خوانده ام. (فریاد مهتاب وداستان ظهور) خیلى زیبا بود.

217 - ما هرچى از این 75 روز مى دونیم در ذهنمون آشفته است، فریاد مهتاب جمع و جورش کرد، یک نفر به من امانت داد تا بخوانمش، ولى انشاءاله چند تا خریدارى مى کنم هم براى خودم هم براى هدیه، ممنون و خسته نباشید.

218 - امروز هم کتاب فریاد مهتاب خواندم بى نظیر بود. عشق بین على(ع) و فاطمه(س) غیر قابل وصف است.

219 - اکنون همه مى دانند فاطمیه اسم زمان است و مهدیه اسم مکان، امّا من منتظر روزى هستم که مهدیه اسم زمان شود وفاطمیه اسم مکان. همسفر شما در روشنایى فریاد مهتاب التماس دعا. سپاسگزار واژه هایتان که راهنماى اندیشه اند.

220 - من همین الان کتاب فریاد مهتاب را خواندم، آنقدر گریستم که کتاب خیس شد. شما پیوندم را با فاطمه زهرا محکم کردید از خدا مى خواهم تاشما را در محشر از کسانى قرار دهد که فاطمه زهرا به رویشان لبخند مى زند. التماس دعا.

221 - من همین الان کتاب فریاد مهتاب را خواندم و تمام کردم انصافاً مطالب به زبان ساده و دلچسب بود فقط مى توانم بگویم اجرتان باخانم! .

222 - من یقین دارم بقیة الله أعظم صله شما را با قلم زیبا در تقریر و تحریر کتاب فریاد مهتاب شفاعت حضرت زهرا را خواهند داد. خوشا به سعادتان!

223 - من یک مادر کم سواد هستم و مفهوم خیلى از کتاب ها را نمى فهمم، اما کتاب فریاد مهتاب روکه خواندم خیلى واضح بود که از اول تا آخر کلمه به کلمه درک کردم و خیلى ممنونم. خداوند اجرتان بدهد.

224 - من یکى ازهمسفرهاى شماهستم، کتاب فریاد مهتاب را خواندم، کتاب خوبى هست وخیلى خوب توانستید مطالب راساده وروان به قلم بیاورید.

225 - من یکى از هزار همسفر شما هستم، زمانى که فریاد مهتاب را خواندم شرمنده شدم خودم را شیعه خطاب کنم، تا الان مظلومیت اهل بیت رو این طورى درک نکرده بودم و هیچ وقت دشمنان را با تمام وجود لعنت نکرده بودم، امیدوارم دوباره همسفر شما بشوم.

226 - من یکى از کسانى هستم که کتاب فریاد مهتاب را مطالعه کردم، کتاب فوق العاده اى بود، با تشکّر.

227 - من یکى از طرفداران کتاب فریاد مهتاب شما هستم، مى خواستم بپرسم: کدام یک از کتاب هاى دیگه ى شما مثل این کتاب جالب و گریه آور است تا آن را بخوانم، با تشکّر.




کتاب سرزمین یاس


228 - همین الان کتاب سرزمین یاس تمام کردم وتوانستم پاسخ بسیارى از سوال هایم رابگیرم اجرتان باخدا.

229 - همسفر شما در لذّت دیدار ماه هستم، کاش کتابى در زمینه زیارت یا معرفت آقا بنویسید تا معرفت پیدا کنیم، در کتاب سرزمین یاس کاش به من جوان نیز مى آموختید که چگونه به آرمان فاطمه(س) خدمت کنم، احساس مى کنم نادانم، در این زمینه کاش مى نوشتید و آگاهم مى کردید، ممنون.

230 - نظر من راجع به سرزمین یاس: این یکى از بهترین سفرهاى خیالى من بود. تشکّر به خاطر زحمت شما.

231 - من یکى ازهمسفرانتان درکتاب سرزمین یاس هستم! نوع نگارش و قلم کتاب، جدید و جالب بود! گاهى نقل یک روایت تاریخى خسته کننده است ولى این نوع نگارش جذابیت کتاب را دو چندان مى کند! .

232 - من کتاب سرزمین یاس شما را مطالعه کردم همین الان به پایانش رسیدم، خیلى کتاب پربارى است. خواننده را خیلى جذب مى کند. من کمتر از 2 روز این کتاب را تمام کردم. لحن صمیمانه شما در خواننده تأثیر زیادى دارد. با تشکّر.

233 - من امروز کتاب سرزمین یاس شما را خواندم فدک براى من هم ناشناخته بود و به مدد دانش شما از آن مطلع شدم نگارش شما به نحوى است که انسان را دنبال خودش مى کشد تا اخر کتاب براى شما ارزوى سلامتى و موفقیت مى نمایم .

234 - من از خواننده هاى کتاب سرزمین یاس هستم به عبارتى همسفر شما، واقعاً از این سفر لذّت بردم در طول 20 سال عمرى که از خداوند گرفته ام کتابى به این زیبایى نخوانده بودم بعد از هر قسمتى که از این کتاب خواندم آنقدر تحت تاثیر قرار مى گرفتم که گریه ام مى گرفت. اجرتان با خانم فاطمه ى زهرا.

235 - ممنون بابت این همه تلاش و زحمتى که براى سفربه سرزمین یاس کشیده اید سفرحیرت انگیزى بود.

236 - متن سرزمین یاس عالى است. بنظرم این نوع نوشته مورداستقبال جوانان قرار مى گیرد.

237 - کتاب سرزمین یاس واقعاً فوق العاده است من باخواندن این کتاب درکنار لذّتى که بردم چیزهاى زیادى به اطلاعاتم افزوده شد.

238 - کتاب سرزمین یاس را خواندم و بسیار لذّت بردم، اجرت با فاطمه(س)، من با کتابت مدتها گریستم، من یک پرستار هستم و صاحب سه فرزند و آرزو مى کنم یکى از آنها قلمى مثل شما پیدا کند.

239 - کتاب سرزمین یاس را خواندم بسیار زیبا بود. من درباره مطالبى که در کتاب شما نوشته بود گذرا چیزهایى شنیده بودم. اما خیلى حالا خوشحالم که با این کتاب روشن تر شدم. برایتان آرزوى موفقیت بیشتر در تمام مراحل زندگى را خواستارم.

240 - کتاب سرزمین یاس را امروز خواندم، بسیار عالى بود. واقعاً باید داستان هاى اسلام را اینگونه نوشت نه با قلم ثقیل، تا همه جوانان بخوانند و از خواندن آن خسته نشوند. انشاءاله که شما هم در خیل خدمتگذاران حضرت فاطمه(س) هستید.

241 - کتاب سرزمین یاس بخشش فدک به فاطمه را چند شبى است که مى خوانم در هر سطر این کتاب خودر ا زنده احساس کردم لحظه اى احساس کردم که خود به خیبر رفته ام.

242 - کتاب زیباى سرزمین یاس را خواندم، واقعیتش تاحالا فکر مى کردم دوستدار اهل بیت هستم و عاشق فاطمه، ولى به وجود بزرگ ایشان فکر نکرده بودم، خوش به حال ما شیعه ها که پیروان این بزرگانیم، از شما هم بابت نگارش کتاب هاى مفیدتان و خدمت به آرمان حضرت زهرا(س) ممنونم.

243 - کتاب الماس هستى و سرزمین یاس شما را خواندم و از مطالبش بسیار استفاده کردم.

244 - سرزمین یاس اشک بنده را در آورد ازخداى منان درخواست دارم هر وقت نام حسین فاطمه راشنیدى اشکت جارى شود انشاءالله التماس دعا .

245 - زیباى سرزمین یاس را خواندم، ما سادات، حامى اندیشه هاى سبزتان هستیم.

246 - زبان نگارش شما هم ساده و هم زیباست و این یکى از ویژگى هاى کتاب هاى شماست بخصوص در سرزمین یاس. حضور شما در کتاب و همراه شدن با خواننده و منابع و نکته هاى ریز تاریخى جالب بود. موفق باشید.

247 - روز شهادت حضرت زهرا در خانه ماندم وکتاب شما را (سرزمین یاس) مطالعه کردم مطالب جدید، نثر روان، پرهیز از زیاده گویى، ذکرمنابع از ویژگى هاى کتاب شمابود. تصمیم گرفتم همه کتاب هاى شما را تهیه کنم و بخوانم امیدوارم خداوند اموات شما رحمت کند و مادربزرگوارتان را در سایه الطاف خود نگه دارد.

248 - خواستم تشکّر کنم به خاطر نوشتن کتاب سرزمین یاس، این کتاب در عین حال که تقریباً مفید و مختصر بود و با خواندن این کتاب آگاهى من چند برابر شد، مشتاق شدم تا کتبى که نوشتید را مطالعه کنم، ممنونم.

249 - خدا قوت بعضى از مطالب این کتاب ارزشمند سرزمین یاس را قبلا خوانده بودم ولى نویسنده مطالب تاریخى را سلسلهوار و جذاب براى مخاطب خود بیان کرده ومخاطب را به سفر زیباى جنگ تاریخى خیبر مى برد. با تشکّر .

250 - به طور اتفاقى کتاب سرزمین یاس به دستم رسید. ازخواندن آن واقعاً خوشحال شدم. من خودم سید هستم و وقتى که کتاب را مى خواندم تمام خانواده اطرافم جمع مى شدند و گوش مى کردند. از خدا مى خواهم در تمام مراحل زندگیتان موفق باشید.

251 - بنده کتاب سرزمین یاس شما را خواندم و نکات زیادى آموختم، اطلاعات من قبلاً از مطالب موجود در این کتاب جزئى بود ولى اکنون کاملتر شد. مى خواهم از زحمات فراوان شما تشکّر کنم، نوشته هاى شما طورى است که خواننده را به سوى خود جذب مى کند، امیدوارم اجرتان را از فاطمه(س) بگیرید و موفقیت شما روز به روز افزون تر شود. التماس دعا.

252 - بابت کتاب سرزمین یاس از شماکمال تقدیر و تشکّر را دارم.

253 - با آقاى خدامیان آرانى بنده امروز مطالعه کتاب سرزمین یاس که تالیف شما مى باشد راتمام کردم واز خواندن آن بهره ى زیادى بردم، امیدآن دارم که مولایمان على(ع)دست شمارا بگیرد .

254 - اولین باربود متنى را با این شیوه نگارش خواندم. کتاب سرزمین یاس.

255 - امروز کتاب «سرزمین یاس» را خواندم، خیلى جالب بود، در واقع یک سفر تاریخى بود، با تشکّر فراوان.

256 - از کتاب سرزمین یاس لذّت بردم و موقع خواندن حال و هواى مدینه را حس مى کردم و وقتى مى خواندم اشک در جشم جارى مى شد این کتاب آموختنى بود و باید از فاطمه، درس مهربانى و ساده زیستن را آموخت.

257 - احسنت. انشاءالله باپنج تن محشور شوى بااین کتاب نوشتنت. سرزمین یاس.


 کتاب داستان ظهور


258 - من کتاب داستان ظهور و خواندم. کتاب قشنگیه.

259 - من امشب کتاب داستان ظهور را تمام کردم. ممنون که دید ما را عوض کردید .

260 - کتاب درباره امام زمان زیاد هست اما اکثرا خیلى پر حجم و باتوضیحات بسیار طولانى، اما این کتاب خیلى کوتاه و جذاب و با هیجان بود درکل سفر لذّت بخشى بود (داستان ظهور).

261 - کتاب داستان ظهور شما نگاه نویى را به من نسبت به امام هدیه داد و با خواندن سرتاسرش غرق در اشک بودم.

262 - کتاب داستان ظهور را خواندم، کتاب خیلى خوبى بود، بسیار روان و شیوا بود و بر روى من تأثیر زیادى گذاشت، اولین کتابى بود که من را به خودش جلب کرد.

263 - کتاب داستان ظهور بسیار جذاب و شیرین است که خواننده از خواندن آن خسته نمى شود.

264 - دلم برا خودم مى سوزه چون تازه یک ذره به امام مهدى(عج) فکر مى کنم کاش مى شد زودتر یاد این چیزا مى افتادم کاش خودم را این همه به غفلت نزده بودم. (آخرین عروس. داستان ظهور).

265 - داستان ظهور کتابى بود که تا بحال مانند آن نخوانده بودم. تمام مطالب آن را چندین مرتبه خواندم.

266 - داستان ظهور خیلى قشنگ بود، آدم مى رود به دوره ظهور.

267 - خدا شما را از سربازان مهدى فاطمه(عج) قرار دهد انشاءالله، داستان ظهور دل خفته ما را نسبت به گل غریب فاطمه(س) بیدار مى کند.

268 - بنده جوانى بیست ساله از زاهدان هستم. کتاب داستان ظهور را خواندم، احسنت، بسیار عالى بود. همیشه از سخنان اطرافیان که مى گفتند با ظهور آقا، جوى خون راه مى افتد، اذیت مى شدم و رنج مى بردم. این کتاب بسیار مفید واقع شد و اطلاعاتم را زیاد کرد. تصویر سازى فوق العاده اى داشت، گاهى اوقات کلا از این فضا خارج مى شدم و خود را همسفر حقیقى شما مى دیدم. یاعلى. موفق باشید.

269 - امروز کتاب داستان ظهور را خواندم، خواندنش حس خوبى داشت، اصلا نمى دونم در درونم چه شده است! کاش مى دانستم که با این حس و حال چه کنم!

270 - امروز عرفه و در مسجد مقدس جمکران، کتاب داستان ظهور را تمام کردم. از نظر من از ادبیات زیباى الهى سرچشمه گرفته است. منتظر آثار شما هستم.

271 - اکنون که کتاب داستان ظهور را خواندم، شوقم ازهمیشه بیشترشدولحظه به لحظه آمدن آقایم راچشم انتظارم. به امیدظهورپرسرورش.

272 - از زحمات شما بابت کتاب داستان ظهور تشکّر فراوان مى کنم، اى کاش مطالب این کتاب بیشتر بود، ولى این کتاب با مطالب چکیده تأثیرگذارى زیادى داشت، حداقل این بود که آقایم شناختم حالا بیشتر مشتاق آمدنش هستم، به امید آن روز، باز هم تشکّر.



 کتاب هفت شهر عشق


273 - هفت شهر عشق بر جان نشست. سپاسگزار نگارش زیبا و آگاهى بخشتان هستم.

274 - هفت شهر عشق بهترین و زیباترین کتابى است که درباره حماسه عاشورا نوشته شده. ممنونم.

275 - نوشته شما باعث شد حقیر رو سیاه اما به لطف امام حسین به پارچه سیاه کفنم گریه کنم. هفت شهر عشق.

276 - من یکى ازخواننده هاى کتاب هفت شهر عشق هستم واقعاً کتاب خوبى است. از شما ممنونم که کربلا روبهتر به من نشان دادید.

277 - من یکى از خوانندگان کتاب هفت شهر عشق هستم. از این که من را با کاروان امام حسین همسفرکردین احساس شعف دارم. تا به حال هیچ کتابى درباره عاشورا این قدر، دل مرا نشکسته بود. ذهنم هنوز درگیر صحراى کربلاست. عشق به حسین زهرا در من جوانه اى تازه زده ومن مدیون شمایم به امید موفقیت روزافزون جنابعالى.

278 - من یکى ازخوانندکان و همسفرکتاب هفت شهر عشق هستم کتاب شما از حیث اینکه قلم روانى دارید و مسائل مربوط به امام حسین رابه زیبایى وب دون شبهه بیان کردید عالى بود.

279 - من و همسرم کتاب هفت شهر عشق را کامل خواندیم، خیلى خیلى خوب و مفید بود. الهى که شما هم با نوشتن این کتاب، مزدتان راامام حسین بدهد.

280 - من واقعاً بابت این کتاب از شما تشکّر مى کنم و خدارو شکر مى کنم که خواندن این کتاب را روزى من و همسرم قرار داد. من و همسرم بعد خواندن کتاب شما، سى عدد خریدارى کردیم و به دوستامون هدیه دادیم! آنها بعد خواندن کتاب کلى از ما تشکّر کردند!!! الان دارم کتاب هفت شهر عشق شما را مى خوانم عالیه واقعا!!! خدا خیرتون بده و پدر و مادر شما رابیامرزه ان شالله!

281 - من کتاب هفت شهر عشق شما را خواندم و خیلى روشن شدم. دست مریزاد.

282 - من کتاب هفت شهر عشق را تازه خوانده ام و شما خیلى خوب حماسه عاشورا را نوشته اید، جا دارد از شما تشکّر کنم.

283 - من دارم کتاب هفت شهر عشق شما را مى خوانم بسیار عالى است به جهت بیان نکات ناب اجر شما با سیدالشهدا.

284 - ممنونم ازشما بخاطر کتاب هفت شهر عشق. خیلى خوب بود چون که توانستم دقیقتر با حوادث کربلا آشنا بشوم.

285 - کتاب هفت شهر عشق یک دنیا زیبایى دارد که همه درون این کتاب غرق مى شوند. گویا در آن زمان هستیم! تنها کتابى هست که بى اختیار هر کس به گریه مى افتد.

286 - کتاب هفت شهر عشق عالى بود کلى با خواندنش گریه کردم.

287 - کتاب هفت شهر عشق را دیشب بطور کامل مطالعه کردم. خیلى دوست داشتم از چگونگى واقعه کربلا مطلع بشم. با این کتاب به آن چیزى که مى خواستم رسیدم. اجرتان با امام حسین (ع).

288 - کتاب هفت شهر عشق را خواندم. من حالا فهمیدم که بخاطر پیروزى و سربلندى اسلام چه کار ها که نکرده، شاید باورتون نشه من با هر جمله شما اشک تو چشام جمع شد، درکل ممنون ممنونم.

289 - کتاب هفت شهر عشق را خواندم باقلم عجیبى به تحریر آمده بود. من در این مدت که کتاب رامى خواندم، گویا که با چشم خود، واقعه را دیدم.

290 - کتاب هفت شهر عشق خیلى عالى بود. نویسنده خوب به شما مى گویند.

291 - کتاب هفت شهر عشق خیلى زیباست وبه زبانى روان نوشته شده واز صحنه کربلا به بعد را فقط با گریه مى توان خواند. اجر شما با امام حسین .

292 - سلام بر نوکرِ اهل بیت! احسنت به این قلم! بدون تعارف کتاب هفت شهر عشق از محدود کتاب هایى بود که واقعه عاشوراواسارت اهل بیت را به این سادگى وروانى بازگوکرد. همین الان تمامش کردم. ماشاالله خدا خیرت بده! یاعلى .

293 - ده دقیقه پیش هفت شهر عشق را تمام کردم. اتمام این کتاب را مقدمه شروع پایان نامه ام قرار دادم تاتمامش نکنم شروع به کارنکنم. سپاسگذارم .

294 - دانشجو علوم پزشکى شیراز هستم. درست است که کتاب هفت شهر عشق شما را دیر پیداکردم اما در یک شب، تمامش کردم وبا صفحه صفحه اش گریستم. خدا بشما خیر دهد.

295 - خسته نباشید، دست مریزاد! هفت شهر عشق، عجب کتابى بود ما که با خواندن این کتاب امروز مهمان آقا امام حسین(ع) شدیم. دست شما درد نکند و التماس دعا.

296 - تشکر از کتاب هفت شهر عشق، اگر شبهات بیشترى در قالب داستان، بیان کنید ، عالى است.

297 - تا قبل از آنکه کتاب هفت شهر عشق را بخوانم، این ایام را درک نمیکردم.

298 - بسیار خوشحالم که بار دیگر توفیق نصیبم شد تا براندوخته هایم افزوده شود کتاب هفت شهر عشق شما را نیز به یارى خداوند به پایان رساندم، ناگفته هاى زیادى را من در این کتاب آموختم. عشق و علاقه ام به خاندان پیامبر بیشتر شد وبارها بر مظلومیت فرزندان رسول الله(ص) گریستم.

299 - با خواندن هفت شهر عشق گویا به خدا رسیدم در کنارش هستم اجرکم عندالله .

300 - با جناب آقاى دکترمهدى خدامیان آرانى، من امروزکتاب هفت شهرشماروکه لطف بسیاربزرگى درحق شیعیان است وشمانوشته ایدراتمام کردم، بسیارزیبابودوجگرم رابااین نوشته ها به دردآوردیدومراباقیام امامان بیشترآشناکردى .

301 - امیدوارم در تمامى مراحل زندگى مخصوصا نویسندگى موفق باشید کتاب هفت شهر عشق خیلى عالى بود اولین کتابى که باعث شد وقایع عاشورا را باهمه وجود لمس کنم و مفهو م قیام عاشورا را بفهمم این کتاب بود. در ضمن پسر 11سالم در حال مطالعه این کتاب است وخیلى احساس خوبى دارد. باسپاس فراوان ازشمااستاد گرامى. از دامغان (کتابدار) .

302 - امروز کتاب شما هفت شهر عشق را خواندم چشمم پر از اشک شد. خواستم از شما تشکّر کنم.

303 - افتخار مى کنم به شما. مرحبا و آفرین به قلمتان! کتاب هفت شهر عشق شما خواندم انگار من هم همراه کاروان امام حسین بودم خدا به شما خیر بدهد .

304 - از کتاب قصه معراج و فقط به خاطر تو، هفت شهر عشق واقعاً تشکر مى کنم عالى بود، توفیق روزافزون هر چه بیشتر را براى شما از درگاه احدیت خواستارم.

305 - از دیروز که کتاب (هفت شهر عشق) را مطالعه کردم واقعاً غوغایى در من ایجاد شده واقعاً از این نوع نوشته زیبا شما ممنونم. یاعلى .

306 - اجر شما با اباعبدالله! کتاب هفت شهر عشق شمارا خواندم بسیارفیض بردم از خدا براى شما توفیقات هرچه بیشترى مى خواهم.


کتاب سمت سپیده

307 - من خوشحالم از خواندن کتاب هاى خوبتان بخصوص کتاب سمت سپیده .

308 - کتاب هایتان خیلى خوبه بخصوص کتاب «سمت سپیده» واقعاً دید مرا نسبت به مطالعه عوض کرد با تشکّر .

309 - کتاب سمت سپیده عالى بود! طریقه نگارش جنابعالى بسیار بسیار برایم جذاب بود. وخوشحالم که من هم توانستم همسفر شما باشم، چندین بار اشک در چشمانم حلقه زد.

310 - کتاب سمت سپیده عالى بود اما کاش حجم بیشترى داشت وموارد فراوان ترى را بیان مى کرد.

311 - کتاب سمت سپیده را مطالعه کردم لحن بسیار دلنشین و ساده اى داشت از شما کمال تشکّر و قدردانى را دارم موفق باشید .

312 - فهم من از کتاب سمت سپیده این بود: علم بهترین عبادت و نورى است براى رهسپار شدن من به سوى حق.

313 - تشکر فراوان به خاطر کتاب سمت سپیده. واقعاً از کتاب شما درس هاى زیادى گرفتم.




کتاب بانوى چشمه


314 - واقعاً کتاب بانوى چشمه من را جذب خودش کرد بخصوص صفحه 64، من کتابهاى دیگر شما را مطالعه داشتم موضوعات بسیار زیبایى انتخاب کرده اید. موفق باشید.

315 - واقعاً پس از مطالعه کتاب بانوى چشمه درهایى تازه از حقیقت و معرفت بر قلبم گشوده شد.

316 - من همسفر شما در بانوى چشمه و آخرین عروس هستم، کتاب شما سلیس و روان است و براى نسل جوان بسیار مناسب است و بسیار مستند و موثق به شیوه سفر خیالى آن جذاب است.

317 - من کتاب بانوى چشمه شما را مطالعه کردم اطلاعات تازه اى به من داد خداوند توفیق روزافزون به شما بدهد. بقیه کتب شما را دوست دارم بخوانم.

318 - کتاب بانوى چشمه شما را خواندم، تا تمام نشد رها نکردم، عالى بود، تشکّر از شما، خدا قبول کنه.

319 - کتاب بانوى چشمه را خواندم خوب بود خسته نباشید .

320 - درباره کتاب بانوى چشمه سوالم این بود که ایشان قبل از ازدواج با پیامبر همسر داشتند؟آیا این مطلب مورد توافق علماى شیعه هم هست؟ .

321 - تشکر بابت سلسله رمان هاى مذهبى که با قلمى ساده، روان و فصیح تدوین کرده اید من دو کتاب «بانوى چشمه» که واقعاً جالب و خواندنى و نه آنقدر بلند بود که کسالت آور باشد و «سکوت آفتاب» را که باز همانطور جالب بود را خوانده ام.

322 - به خاطر کتاب زیباى بانوى چشمه ببه شما تبریک مى گوم. به نظرم مزیت خوب این کتاب این است ک مطالب را به زبان ساده بیان کردید. واین موضوع باعث جذابیت، خسته نشدن خواننده و هم چنین قابل استفاده براى همه سنین مى شود. در ضمن ازمنابع خوب ومستند هم استفاده کردید که مطالب را قابل اعتمادمیکنه. متشکرم سربلند و سرافراز باشید.




کتاب مهاجر بهشت


323 - من خواننده کتاب مهاجر بهشت هستم. کتاب بسیار خوب و آموزنده اى بود. باخواندن این کتاب به شیعه بودنم بیش از پیش افتخار مى کنم. با تشکّر.

324 - کتاب مهاجر بهشت شما مطالعه کردم بسیار جالب بود اطلاعات خوبى به دست آوردم خداوند به شما توفیق بدهد.

325 - کتاب مهاجر بهشت شما را خواندم، داستانهایى واقعى، غم انگیز و در عین حال زیبا که با قلم ساده و روان شما خواننده را به فکر فرو مى برد، تصویرهاى ازتاریخ را مقابل چشم خواننده به نمایش مى گذارد، .

326 - کتاب مهاجر بهشت را خواندم. میخ کوبم کرد! تا آخرش آن را خواندم انشاألله خیر دنیا و آخرت را ببینید! .



کتاب تا خدا راهى نیست


327 - من تازه شروع به خواندن کتاباى شما کردم کتاب تا خدا راهى نیست من هنوز مصلحت کارها را نمى توانم درک کنم اما مى دانم تمام زندگیم سرشار از حکمت است.

328 - کتاب تا خدا راهى نیست را امشب خواندم. خیلى زیبا بود مخصوصا نحوه ى بیان حدیث ها تاثیر گذار بود.

329 - کتاب تا خدا راهى نیست، خیلى مفید و مختصربود، ممنون از راه دور خسته نباشید مى گویم .

330 - روى سجاده نمازم نشستم و کتاب تا خدا راهى نیست را خواندم باهاش کیف کردم خواستم بگویم خدا دعاى شما را درحق این کتاب قبول کرده است.

331 - تا خدا راهى نیست. کتابتان خیلى عالى بود. مطالب کوتاه اما مفید.

332 - از شما به خاطر همه کتاباى خوبى که نوشتید سپاسگزارم. کتاب تا خدا راهى نیست را خواندم و فهمیدم که واقعاً راهى نیست.




کتاب با من مهربان باش


333 - نیمه شب که خوابم نمى برد کتاب با من مهربان باش را مى خوانم گویا کنارم نشسته باهاش صحبت مى کنم تمام بدنم سبک مى شود در هوا معلق هستم خیلى دوستش دارم. ممنون.

334 - من کتاب با من مهربان باش خواندم، باخواندن خط به خطش اشک تو چشم هایم جمع مى شد. با تشکّر از نویسنده محترم.

335 - کتاب «با من مهربان باش» را خواندم واقعاً لذّّت بردم با سپاس از زحمات شما. یا حق. باحق. تاحق.

336 - امیدوارم خوب باشید، یک ماه پیش با کتابهاى شما در کتابخانه آشنا شدم، الان داشتم کتاب با من مهربان باش مى خواندم، واقعاً عالى بود واقعاً .

337 - امشب با دلى شکسته کتاب با من مهربان باش را خواندم کتاب خیلى خوب بود خیلى از مطالب آن مرا به خود آورد واقعاً خوب بود.




کتاب سلام بر خورشید


338 - همین الان کتاب سلام بر خورشید را تمام کردم واقعاً دمت گرم!

339 - کتاب سلام بر خورشید را خواندم، برداشتها کاملا مستندوصحیح بود ووقایع به خوبى به تصویر کشیده شده اند، درفصول متعدد چشمانم بخاطر مصیبت خاندان عصمت، خیس اشک شد. اجر شما باسیدالشهداء.

340 - کتاب سلام بر خورشید بسیار شیوا روان و جذّاب. اجرتان با سیدالشهدا. بسیار موفق هستید در ارتباط برقرار کردن با خواننده کتاب چون خیلى روان مى نویسید.

341 - خسته نباشید من امروز کتاب سلام بر خورشید شما را تمام کردم واقعاً دست شما درد نکند از تهیه این کتاب منکه خیلى خیلى شناختم از زیارت عاشورا و اهل بیت پیامبر بیشتر شد، ممنون .

342 - از زاهدان پیام مى فرستم براتون خداخیرتان دهد با این قلم و نوع نگارشتان کتاب سلام بر خورشید و بقیه کتب شماعالى است به امید توفیقات بیشترالتماس دعا .

343 - همین الان کتاب سلام برخورشید را خواندم. من هر روز زیارت عاشورا مى خوانم.


کتاب خداى خوبى ها


344 - مى خواستم ازشما تشکّر کنم سوالات زیادى درباره خداوند داشتم که با خوندان کتاب خداى خوبى ها جوابشون را گرفتم.

345 - من براى اولین بار بطور تصادفى یکى از کتاب هاى شما را خواندم: «خداى خوبیها». حرف نداره واقعاً خلاصه و تاثیرگذار نوشتید.

346 - کتاب خداى خوبى ها واقعاً خیلى از سواالات من که بى جواب بود در کتاب شما پیدا کردم. افکارتان خیلى زیباست.

347 - کتاب خداى خوبى ها و آرزوى سوم واقعاً عالى بود. دستتون درد نکنه.

348 - کتاب خداى خوبى ها را همین الان تمام کردم، فوق العاده بود خیلى چیزها یاد گرفتم امیدوارم در آینده باز هم با کتاباى خوب شما، آشنا بشوم موفق باشید.

349 - کتاب خداى خوبى ها خیلى خوب بود به من که خیلى کمک کرد.

350 - بنده در همین وقت کتاب خداى خوبى ها را به اتمام رسوندم کتاب شما راهنماى خوبى بود براى من که روح آشفته ام جویاى حقیقت است. امیدوارم توفیق داشته باشم بهره اى از وجود شما رهروان حق ببرم. قلم استوارتان ماندگار و سعادتمندى گواراى وجودتان.


کتاب آخرین عروس


351 - واقعاً همسفر خوبى بودید، تمام احساساتم را درست بیان کردید، در کتاب آخرین عروس بیشتر سؤالاتم پاسخ داده شدند، حالا مشتاق شدم تا کتابهاى بعدى شما را بخوانم، آرزوى موفقیت روزافزون براى شما دارم، با تشکّر.

352 - واقعاً کتابى به این جذابیت، پرمحتوایى، خلاصه هرچى درباره کتابتان که اسمش آخرین عروس بود بگویم کم گفتم.

353 - من امروز کتاب آخرین عروس شما را کامل مطالعه کردم و خیلى در ایمان من به حضرت مهدى تاثیر گذاشت و امیدوارم اجر این کارتان را به بهترین نحو ممکن از خدا بگیرید. به امید ظهور حضرت.

354 - من از خواندن کتاب آخرین عروس بسیار لذّت بردم نمى توانم احساسم را بیان کنم دیوانه شدم. به عشق مهدى اشک ریختم ولذّت بردم شما احساس خود را خوب بیان کردى طورى که گویا ما هم به چشم خود آن صحنه ها را باهم دیده ایم دوست دارم به همه از این کتاب هدیه بدهم تا همه از آن لذّت ببرند.

355 - کتاب آخرین عروس شما را خواندم، خیلى خوب و روان نوشته شده بود، واقعاً به خود افتخار مى کنم که همشهرى شما هستم.

356 - کتاب آخرین عروس شما را خواندم، قلم شما بسیار روان و شیواست، التماس دعا.

357 - کتاب آخرین عروس را امروز در 3 ساعت تمام کردم نمى توانم احساسى که به من دست داده است را به زبان بیاورم، فقط از شما نهایت تشکر را دارم.

358 - کتاب آخرین عروس بهترین کتابى بود که با زبان رسا درباره امامم به من آموخت.

359 - دستتون درد نکنه واقعأزیبا نوشتى من قبلا کتابى دیگر را مطالعه کرده بودم ولى با خواندن کتاب آخرین عروس بهتر واقعیات رامتوجه شدم خیلى ممنون .

360 - دختر نوجوانى 14 ساله هستم که با خواندن کتاب زیباى آخرین عروس شما تحولى شگرف را تجربه کردم، امیدوارم مرا از دعاى خود فراموش نکنید.

361 - چند روز پیش در پى گشتن یه کتاب عارفانه بودم که نا خدا گاه دیدم کتاب آخرین عروس دستمه. داشتم برگه مى زدم که احساس کردم من باید این کتاب و بخوانم. با خواندنش حالم دگر گون شد. واقع عالى و پر محتوى بود. اجرتون با حضرت مهدى(ع).

362 - این کتاب را خواندم، بسیار جالب و جذاب بود (آخرین عروس).

363 - امیدوارم روزى در مسیر دیدن مولامون مهدى(عج) همسفر بشیم. کتاب آخرین عروس عالى بود. التماس دعا.

364 - از کتاب خوبتان ممنونم، کتاب آخرین عروس من را با دنیاى دیگه اى آشنا کرد.

365 - از زحمتتان در نگارش کتاب آخرین عروس تشکّر مى کنم، لطفاً درباره نماز هم بنویسید.

366 - از خواندن کتاب زیباى آخرین عروس اطلاعات زیادى بدست آوردم از زحمات شما سپاسگزارم. برایم دعا کنید که محتاج دعایم.

367 - آخرین عروس کتاب خوبى بودمخصوصانوع روایتش که خیلى ساده و رسا بود.





کتاب همسر دوست داشتنى


368 - من و همسرم چند وقت پیش گذرمون به یه کتابفروشى افتاد و چند تا کتاب خریدیم که کتاب همسر دوست داشتنى شما هم در بین آن ها بود و تنها کتابى بود که موقعى که شروعش کردیم نتونستیم کنارش بذاریم واقعاً نثر ساده و زیباى شما و روایتهاى زیبا و کاربردى اى که تو این کتاب استفاده کردید به آدم نیروى تازه اى مى دهد! واقعاً نگاه آدم را به زندگى عوض مى کند!

369 - من نگین هستم ازیزد. خواستم اعتراف کنم من کتابهاى زیادى خواندم ولى کتاب همسر دوست داشتنى، بهترین، مختصرترین و قشنگ ترین کتابى بود که خواندم واقعاً لذّت بردم.

370 - کتاب همسر دوست داشتنى هم خیلى تو زندگیم تأثیر گذاشت.

371 - کتاب همسر دوست داشتنى شماروخواندم خیلى خوشم آمد و از شما تشکّر مى کنم که کتابى به این قشنگى نوشتید.

372 - قلمتان بسیار شیوا و صمیمى است، کتاب «همسر دوست داشتنى» کتاب بسیار اموزنده اى است، من با خواندن این کتاب تعداد زیادى از آن راخریدم تا در مجلس عروسى ام بین میهمان ها پخش کنم.

373 - عبادت شما که تبلیغ دین باشد و از طریق کتاب همسر دوست داشتنى انجام شد، قبول باشد.

374 - خسته نباشید، من و همسرم کتاب هاى با من مهربان باش و همسر دوست داشتنى شما را مطالعه مى کنیم، بسیار زیباست، خدا قبول کند .

375 - چند روز پیش شوهرم، کتاب همسر دوست داشتنى را بعد از این که خودش خوند به من هدیه داد تا منم بخوانم. عالى بود و بسیار روان با قیمت مناسب، از شما بسیار ممنونم.





کتاب در قصر تنهایى


376 - واقعاً خسته نباشید، من همین الان خواندن کتاب در قصر تنهایى را به اتمام رساندم تشکّر مى کنم واقعاً به خاطر این همه حس مسئولیت، چیزهایى خواندم که در این 24 سال عمرى که از خدا گرفتم حتى به آنها، فکر هم نکرده بودم، از خدا مى خواهم همیشه در خاطرم باقى بماند .

377 - من کتابتان در قصر تنهایى را خواندم از خیلى چیزها که نمى دانستم آگاه شدم. امیدوارم همیشه قلمتان روان باشد.

378 - من الان کتاب در قصر تنهایى شما را خواندم. واز روشن شدن حقایق وبه پاسخ رسیدن سوالاتم خیلى خوشحالم. واقعاً کتاب خوبى بود. خداقوت. باآرزوى موفقیت براى شما.

379 - کتاب در قصر تنهایى را خواندم. همین الان تمام شد. خیلى عالى بود تبریک مى گویم به شما. ولى اى کاش بقیه زندگى امام را نوشته بودید کنجکاو شدم بدونم موفق باشید.

380 - کتاب در قصر تنهایى را خواندم خیلى خوب بود سه بار خواندم و جواب سوالهایم را گرفتم اما از خواندنش سیر نمى شوم خدا به شما توفیق بدهد با تشکّر.

381 - کتاب در قصر تنهایى را خواندم بسیار لذّت بردم. ان شاءالله که ائمه معصومین در همه حال پشت وپناه شما باشد. التماس دعا).

382 - کتاب در قصر تنهایى جنابعالى رو مطالعه کردم به زیبایى وبیان ساده غریبى آقا را بیان نموده بودید. التماس دعا .

383 - در قصر تنهایى اشک هر داغدیده اى را جارى مى کند.

384 - خواننده در قصر تنهایى هستم. امیدوارم خداوند به توفیقات شما بیشتر اضافه کند از خدا تشکّر مى کنم که این استعداد را به بندگانش داد.

385 - خداقوت. کتاب در قصر تنهایى را مطالعه کردم بسیار زیبا و روان بود. بنده که تحت تاثیر قرار کرفتم و براى مظلومیت مولایم حسن اشک ریختم.

386 - خدا بر علم و توفیق شمابیفزاید که این چنین زیبا مظلومیت امام حسن و حماسه صلح او را شرح دادید. کتاب در قصر تنهایى.

387 - با کمال تشکّر از کتاب زیباى در قصر تنهایى واقعاً جالب بود. به جرأت مى گویم الان امام حسن(ع) را شناختم. ممنون .

388 - کتاب در قصر تنهایى قابل فهم براى سنین مختلف بود .

389 - از خواندن کتاب در قصر تنهایى بسیار فیض بردم و استفاده کردم مى خواهم براى دانش آموزانم هم بخوانم، خیلى عالى است.

390 - از امام حسن(ع) چیز زیادى نمى دانستم مخصوصا دلیل صلح کردنش با معاویه را. کتابتان عالى بود. الان کتابهاى یک سبدآسمان، سمت سپیده، درآغوش خدا، در قصر تنهایى در کنارم است. امشب مى خواهم بخوانم. ممنونم از شما .

391 - آفرین بر شما که چنین خردمندانه به تصویر کشانده اى حماسه آن تنها ترین سردار را. او که میوه دل زهراى اطهر سلام اله علیها ست. (در قصر تنهایى).





پیامک هاى دیگر


قسمت اول 


392 - کتاب قصه معراج فوق العاده بود.

393 - خیلى دوست دارم کتاب قصه معراج شما را بخوانم.

394 - آجرک الله به قلم حق نویستان. بانوى دو عالم شفیع روز جزایتان.

395 - آرزو مى کنم از زندگى همه ائمه(ع) نوشته باشید که با همشون آشنا بشم. سبک نوشتن شما عالیه! آدم جذب مى کند. دوست دارم همه کتاباى شما را بخوانم.

396 - آفرین بر این قلم رسا که فاطمه را این گونه بیان کرده اى. امید است فاطمه چشم هاى تر ما ر ببیند و شفیع ما در روز جزا شود.

397 - آفرین به این قلم، نام من زهراست چه کار کنم لیاقت این نام را داشته باشم؟.

398 - آفرین به فکرت به دلت به قلبت به دستات به قلم وکاغذت.

399 - آقاى خدامیان الهى على (ع) و اهل بیتش پاداش قلمتان را بدهند و در این راه پیروز باشید، خداوند خیر دو دنیا نصیبتان کند.

400 - اجرتان با مادرم زهرا، بسیار زیبا نوشته اید.

401 - اجر شما با بانوى شهید! کتاب شما امروز به من هدیه شد و بدون وقفه آن را مطالعه کردم صداقت و رسایى کلام شما در بیان مظلومیت مادر مظلوم بى نظیر بود.

402 - احساس کردم بعد از سى سال از عمرى که از خدا گرفته ام چگونه باید با خدایم صحبت کنم. کتاب خداى قلب من. از شما یک دنیا تشکّر دارم.

403 - از این که شما برادر بزرگوارم مرا از جهل نسبت به امام تنهایم حسن بن على (ع) خارج کردید بسیار سپاس گذارم و تا آخر عمر مدیون اهل بیت و عزیزانى همچون شما هستم با آرزوى رضایت خداوند و اهل بیت ازشما برادر آگاهى رسان وتوفیق روز افزون براى شما.

404 - ازبیان شیوا و نافذ شما، کمال تشکّر را دارم که باعث مى شد صحنه هایى را که ندیدم به صورت زیبایى در ذهنم متصور شوند. من دانشجوى رشته ى تاریخ وتمدن ملل اسلامى هستم وباخواندن کتاب شمامطالب مفید وزیبایى دستگیرم شد. باآرزوى موفقیت و سلامتى براى شما.

405 - از تالیفات مفید و منصفانه شما تشکّر مى کنم و براى شما آرزوى سلامتى و موفقیت و دعاى خیر را از خدا خواستارم.

406 - ازخدا عاقبت به خیرى شما را که بهترین دعاست مى خواهم واقعاً دستتان درد نکند. اجرتون باثارالله. لحن شما طورى بود که هرخواننده اى که این کتاب رو به دست بگیرد دیگر نمیتواند دل بکند. من پس از30 سال که از عمرم گذشت تازه امروز فهمیدم که این چند سال گریه هام بدون آگاهى ازحقیقت عاشورا بوده.

407 - ازشما متشکرم کتابتان خیلى خوب بود. لذّت بردم امیدوارم در تمام مراحل زندگى موفق باشید.

408 - از شما ممنونم واقعاً خیلى لذّت بردم ان شاالله خداوند جزاى خیرتان دهد. التماس دعا .

409 - از شما واقعاً تشکّر مى کنم و از اینکه با کتابهاى خوبتان مرا راهنمایى کردید ممنونم. براى شما دعاى خیر مى کنم.

410 - از اهل بیت درخواست کنید که عشق خودشان را چنان در دل جوانانى مثل من قرار بدهند که هیچ کس دیگر نتواند چنین جایى در قلب ما داشته باشد.

411 - ازکتاب هایتان استفاد کردم، کاش مى شد این کتاب ها را براى سنین مختلف بنویسید.

412 - از مطالعه کتاب و شیواى مطالب شما لذّت و بهره بردم امیدوارم اجر از خداى حسین بگیرید .

413 - از نویسندگى کتاب فریاد مهتاب تشکّر مى کنم و امیدوارم بار دیگر همسفرتان باشم.

414 - کتاب هاى شما لذّت بخش است من خود که همسفرتان هستم تشنگان را هم به دریاى معرفت شما راهنمایى مى کنم، اجرتان با مولاى مهربانمان، با آن مولاى غریبى که آشناتر از هر آشناست، مطمئنم نظر آقا بدرقه راهتان است، شهد شیرین اجابت گواراى وجودتان در لحظه افطار، قبول باشه.

415 - استاد گرانقدر! نمى شناسمت فقط یکى از کتاب هایتان را خوانده ام منقلب شدم واشک چشمانم بند نمى آ ید بیان خوبى هم ندارم از شما تشکّر کنم فقط دعا مى کنم عاقبت به خیر شوید .

416 - اشک هایم را با معرفت بر روى گونه هایم جارى نمودید. سپاس از قلمتان! .

417 - الان در قطار به سمت مشهد در حرکتیم و کتاب هاى شما را مى خوانیم، خدا از شما قبول کند، نائب الزیاره هستیم، التماس دعا.

418 - الان کتابتان را تمام کردم جواب خیلى از سوالاتم را گرفتم. نمى دانم چه حسى بود که من خط به خط این کتاب را اشک ریختم یعنى مولاى ما غریب بوده؟ اینقدر مادر ما زجر کشیده؟ فقط الان یه آرزو دارم و اونم ظهور آقامون امام زمان، تازه فهمیدم مى گویند: آقا غریبه، یار نداره، یعنى چه. نمى دانم با چه حسى این کتاب را نوشتید اجرتون با مادر پهلو شکسته. خوشحالم هنوز هستند افرادى که قلمى دارن که یه دنیا مى ارزه، التماس دعا، یاعلى.

419 - الان که این پیام را مى نویسم خواندن کتاب زیباى شما تمام شد. با اشک هایم مى نویسم چون من از عمق مظلومیت مادرم فاطمه خبر نداشتم. انشالله بخاطر این قلم پاکتان.

420 - الان مى فهمم اول مظلوم عالم یعنى چى، تازه مادرم را شناختم، با این که فرزند حضرت زهرا هستم آگاهانه افتخار مى کنم، ممنونم والتماس دعا .

421 - امروز از ساعت 5 دارم کتابتان را مى خوانم همین الان تمام واقعاً عالى بود انگار من هم در آن واقعه بودم.

422 - امروز اولین بار است که درطول 31 سال زندگى ام، یک کتاب را در سه ساعت تمام کردم. من خودم مداح هستم ولى کم پیش مى آید تحت تاثیر قرار گرفته و این همه گریه کرده باشم.

423 - امروز روز اول مسافرتم بود ولى کتاب گیراى شما باعث شد با مادر مهربانم زهراى اطهر همدردى کنم. التماس دعا.

424 - امروز 3 ساعت تمام خاطرات مادر مظلوم مدینه را خواندم و اگر ریا نباشد، گریه کردم. بمیرم براى اول مظلوم عالم! بمیرم براى حضرت فاطمه! دست مریزاد!

425 - امروز صبح کتابتان را شروع کردم همین الان هم تمام شد، دوست دارم کتاب عاشوراتون را هم بخوانم. خوشا به حالتون. یا زهرا.

426 - امروز کتاب زیباى شما با تمام علاقه خواندم بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم براى اموات شما فاتحه اى خواندم وبراى سلامتى وطول عمرتان صلوات فرستادم.

427 - امروز که شهادت بانوى دو عالم هم گام با شما از مرور تاریخ گریستم و شفاعت را از حضور حضرتش التماس کردم .

428 - امشب که شب قدر است، این کتاب را خواندم از مظلومیت این خاندان دلم به درد آمد کلى گریه کردم خیلى خوب بود دستت درد نکنه.

429 - قسم به حرمت این لحظه شب! من تا حالا کتابى تا به این اندازه خوب و آموزنده نخواندم، به قرآن بدون ریا مى گویم، من تا به این روز نمازم را مرتب نمیخواندم دو ماه مى خواندم سه ماه نه و همین الان خواندن این کتاب را تمام کردم. الان خود به خود از چشمانم، اشک جارى مى شودد، خیلى ممنون از این همه فکر و زحمت شما.

430 - امیدوارم زیر سایه عنایت پروردگار و حضرت مهدى موفق باشید.

431 - ان شاءالله همیشه دست به قلم باشى. خدا حفظت کند.

432 - ان شاءالله حضرت زهرا خودشان اجرتان را بدهند، کتاب خوبى بود.

433 - این کتاب اتفاقى به دستم رسید، اهل کتاب خواندن نبودم دختر زیاد معتقدى نیستم اما در صفحات آخرش قلبم را لرزوند اشک امونم نمى داد.

434 - این کتاب با قلمى شیوا به حوادث زندگانى مظلومه شهیده حضرت فاطمه زهرا سلام الله پرداخته از نویسنده این کتاب بسیار بسیار متشکرم.

435 - با اى همسفر قبله، انگار یک خواب بود اى کاش باز هم. یعنى مى شود، کتاب هاى شما را خودم و خانواده ام خواندیم، واقعاً بى نظیر بود، بسیار متشکر.

436 - بابت کتاب خوبتون و متن روانش، تشکّر مى کنم.


قسمت دوم.


437 - تاکنون به سفرهاى زیادى رفته ام، اما در این سفر با وقایع زیادى آشنا شدم و حظ معنوى وافرى بردم. اجرتان با خدا التماس دعا.

438 - با تشکّر از زحمات شما واقعاً اطلاعات مفیدى از مطالب این کتاب ارزشمند کسب کردیم. از طرف دانش آموزان مدرسه دخترانه شهید جواد سالم پور.

439 - با تشکّر از شما که با زحمات زیادى این کتاب زیبا را طورى تألیف کردید که حتى براى کسى که سواد زیادى هم ندارد قابل درک باشد تا معلوماتش درباره مسائل دینى بالا برود. التماس دعا.

440 - با تشکّر از شما نویسنده گرامى، من خیلى از کتابهاى شما را خواندم و استفاده کردم خیلى آموزنده هستن مارا بازندگى امامان آشنا میکند. موفق باشى التماس دعا.

441 - با تشکّر از کتاب خوب و مفید شما. خیلى عالى بود. ان شاءالله موفق باشید.

442 - با تشکّر از کتاب هایى که تألیف کردید. حتماً خدا به شمانظر دارد که این گونه کتاب هایتان ساده و شیوا و دوست داشتنى است. موفق باشید .

443 - با تمام وجود سر هر نماز از جدم مى خواهم در تمام کارها، راه ها و اندیشه ها خود، همیشه موفق و در پبشگاه مهدى فاطمه، رو سفید و سر بلند باشید! .

444 - با چشمانى پر از اشک براى شما مى نویسم تا به حال کتابى به این زیبایى، نخوانده بودم عالى بود اجرتان با خانم زهرا(س).

445 - با خواندن کتاب شما به جواب تعدادى از سوالام که همیشه اذیتم مى کرد و جواب آن را نمى دونستم، رسیدم و موقع خواندنش فقط اشک مى ریختم.

446 - با مطالعه این کتاب خیلى از حقایق براى من روشن گردید!اجرتان بافاطمه.

447 - باید واقعاً بهتون تبریک گفت چون من مى خواهم کتابتان را به عزیزترین دوستم هدیه بدهم.

448 - بنده از خواندن کتابهاى اندیشه سبز شما نهایت لذّت را مى برم و اثر معنوى زیادى از آنها برداشته ام. از شما ممنونم و از خدا برایتان آرزوى توفیق دارم.

449 - به امید شفاعت صدیقه کبرى سلام الله علیها در یوم قیامت. کتاب بسیار عالى بود. مرا با مادر غریبم که در نزد من هم غریب بود آشنا کردى.

450 - بهترین کتابى که تابه حال خواندم. اجرتون بازهرا. آن قدر عالى بودک ه وقتى به اخرش رسیدم اصلا دوست نداشتم تمام بشود.

451 - به مدت دو شب و در این ساعت مطالعه این کتاب گران سنگ و ارزشمند به پایان رسید. زبان این حقیر از بیان احساسم نسبت به شما و این کتاب قاصر است امیدوارم خودمادر مظلوم مدینه نگاه ویژه اى و عنایت خاصى به حضرتعالى داشته باشد.

452 - به نظرم اینکه زبان نویسندگى تون خیلى جالب و عالیه. امیدوارم خداوند همیشه یار و یاورتون باشه .

453 - تا به حال به این زیبایى با ماجراى سقیفه آشنا نشده بودم. اجر شما با فاطمه زهرا(س). کتاب هاى دیگر شما را چگونه تهیه نمایم؟.

454 - تا به حال داستان عاشورا و حضرت زهرا(س) به این زیبایى در هیچ مجلسى نشنیده بودم.

455 - تابه حال کتابى (یک سبد آسمان) تا این اندازه ساده، روان، پرمحتوى و جذاب نخوانده بودم خدا بشما خیر کثیر بدهد.

456 - تاوقتى همسفرکتابتان بودم چه احساسى خوبى داشتم دنیا برایم بى ارزش بود کاش من هم مى توانستم خدمت بانوى دو عالم نمایم. دعام کنیداین حس تبدیل به عمل شود.

457 - تبریک مى گویم براى اینکه توفیق داشته اید که اینچنین اثر زیبایى رابنویسید انشاالله توفیقات شما روزافزن باشد با تشکّر.

458 - تجربه ملموس و عالى بود براى من. یک دانشجو و فعال فرهنگى. 459 - تشکر به خاطر نوشتن کتاب هاى کم حجم ولى پرمحتوا. از تبریز هستم مشغول مطالعه کتاب هایتان هستم.

460 - توفیق نصیبم شد کتاب بهشت فراموش شده را خواندم، براى پدر شوهرم که هرگز ندیدمش فاتحه خواندم و طلب استغفار کردم. پدر و مادر عزیزم کنارم نیستن، اراک زندگى مى کنن با آنها تماس گرفتم و از راه دور بوسیدم شان تا در اولین فرصت از نزدیک دستشان را ببوسم.

461 - چقدر مظلومیت پاره تن پیامبر را زیبا و با احساس قلم زده اید اشکمان را در آوردید.

462 - حرف نداره کتاب فوق العاده خوبیه توفیق رفیق راهت! .

463 - خاطرات مادر مظلوم مدینه را خواندم، خیلى خوب بود، تشکّّر.

464 - خدا خیرت دهد من براى فاطمه گریه کردم.

465 - همه کتاب هاى شما خوب بودن ولى در آغوش خدا، کمى بهتر بود.

466 - من کتاب در آغوش خدا را با اشکى در چشم و آشوبى خوشایند در دل خواندم و حال من را بطور کلى دگرگون کرد خداوند به شما توفیق دگرگونى به بالاترین حالات عرفانى را بدهد با تشکّر.

467 - کتاب در آغوش خدا را امشب خواندم از مرگ مى ترسیدم اما کتاب شما خیلى آدم را امیدوار مى کنه امیدوارم موقع جان دادن من هم چهارده معصوم تنهام نگذارند و شفیع من شوند انشاالله .

468 - خدا قوت به شما مى گویم، کتاب شما از قشنگترین کتاب هایى بود که خواندم، امیدوارم موفقیت هاى بیشترى کسب کنید.

469 - خدا قوت. خسته نباشید. کتاب را خواندم، اشک ریختم اجر شما با مادر مظلوم مدینه.

470 - خداوند از شما راضى باشد، من هرگز مصائب اهل بیت را اینگونه جانسوز نخوانده بودم، شما در ثواب اشک هایى که ریخته مى شود شریک هستید.

471 - «خداى من! چقدر توبه کردم و دوباره گناه کردم! اکنون از آن توبه هاى خود توبه مى کنم»، آقاى دکتر! کتاب هاى شما بسیار عالى مى باشند، من که مى خوانم لذّت مى برم.

472 - من کتابهاى شما را از کتابخانه به امانت گرفتم و خواندم از خواندن آنها لذّت بردم به زبان ساده و روان نوشته شده گویا حرف هاى دل خودم بود. ممنون از قلم شیواى شما موفق باشید.

473 - خسته نباشید. کتاب شما، کوتاه خلاصه ولى حجم معنایش را ذهن نمى تواند تحمل کند. خدا عمرى عنایت کند و قلمتان همیشه بر کاغذ روان باشد.

474 - خسته نباشید نمى دانم چطور آنچه در درونم بعد از خواندن کتاب زیباى شما برایم اتفاق افتاده بیان کنم. بسنده به این مى کنم که دلم لرزید و واقعاً در تاریخ سفر کردم. قبلاًبا جسم سفر کرده بودم اما به لطف شما دلم بار دیگر سفر کرد.

475 - خواندن این کتاب حالم را خوب کرد همچنین حال مادرم را هیچ وقت حضرت خدیجه را اینچنین نشناخته بودم.

476 - خوشحالم که در بهترین سفر شما را همراهى کردم، از این که با کتابى که نوشتید مرا در جوانى با اهل بیتم آشنا کردید از شما خیلى ممنونم، امیدوارم اجرتان را خدا بدهد، به امید موفقیت روزافزونتان گل کاشتین بابا ایولا!

477 - خوشحالم که کتاب شما را خواندم، چون حُبَّم نسبت به ولایت بییشتر شد.

478 - خیلى قلم زیبایى دارید به یاد ندارم کتابى از شما خوانده باشم و حال عرفانى پیدا نکرده باشم و اشک نریخته باشم .

479 - خیلى کتاب زیبایى بود دیدگاهم نسبت به اهل بیت عوض شد.

480 - داستان غم فاطمه(س) با بیان شیواى شما خواندنى بود.


قسمت سوم


481 - از شما یک درخواست داشتم، من دبیر دینى هستم، مى خواستم یه نسخه از کتاب هاى قبلى شما را هم داشته باشم چون خیلى مناسب حال نوجوان است.

482 - دانشجو هستم با اینکه در فصل امتحانات هستم ولى این کتاب رو کامل خواندم، جالب این بود که این اولین کتابى بود که کامل خواندم و استفاده کردم. التماس دعا.

483 - دراین روز عزیز، خانم فاطمه زهرا و واقعیت پس از رحلت پیامبر را بواسطه قلم زیبایتان به من فهماندید. ازخداوند خیر دنیا و آخرت رابراى شما مى خواهم، به امید کتابهاى زیباتر از شما.

484 - در این کتاب خیلى خیلى زیبا و ظریف مطلب ادا شده بود. قلب و جان آدم مى سوزد از این همه مظلومیت. ان شاالله که بتوانم بقیه آثار شما را گیر بیارم و بخوانم.

485 - درک نوشته هاى کتاب شما براى این جانب بسیار ساده ودلپذیراست. ازشما تشکّر مى کنم.

486 - درباره عزیز پیامبر کتب زیاد خواندم این اثر به دلیل ارائه مستندات با روح آدم عجین مى شود.

487 - درود خدا بر شماباد امیدوارم قلب حضرت زهرا از شما خشنود باشد و همواره فکر و قلمتان به راه خودشان رقم بخورد.

488 - دلم را خدایى کردید، یاد خدا همواره در قلبتان پایدار باشد! .

489 - دوست عزیزاز این که این گونه کتاب هاى خوب براى مامى نویسید سپاس گزارم وهمیشه دعاگوى شما هستم وتوفیقات بیشتر و عمر طولانى را از خدا برایتان خواستارم!

490 - دوست عزیزم. کتاب شما واقعاً عالیه. حرف نداره.

491 - دو سفر با شما با پاى دل به مدینه رفتم و منقلب شدم.

492 - روشى که براى توصیف فدک و خیبر انتخاب کردى به قدرى عالى است که من احساس کردم زنده و در زمان حال است دوست داشتم با همسفرم همچنان ادامه مى دادم.

493 - سلام به بردار بزرگوارم خیلى ممنون کتابى که درباره مظلومیت مولا و بى بى دو عالم نوشته اى. کتاب خیلى جالب و خیلى پر محتواست که به خواننده تاثیر بیشتر مى گذارد من که خودم این کتاب را مى خواندم گریه ام گرفت انشاء الله، امام زمان اجر و پاداش شما را بدهد.

494 - سلام و عرض ادب دانشمند گرامى. خداقوت. قلمى توانا و بیانى شیوا و شیرین قابل فهم براى تمام اقشار دارید. خداى بر توانایى شما بیفزاید.

495 - شاید شما تنها نویسنده اى باشید که تمایل به خواندن تمام کتاب هاى شما دارم ولى افسوس که به دستم نرسید. به اندازه عزیزترین فرد زندگیم دوستتان دارم به خاطر درس هاى بزرگى که از کتابهاى شما گرفتم.

496 - شاید قطرات مقدس بارانید که سرزمین دل ها را گلستان مى کنید، خداى من شما از کدامین سرزمین ظاهر شدید؟ شما چراغ هدایت اید، شما شمع محفل اید.

497 - شش تا از کتابهاى خوب شما را خوانده ام که مرا بسوى تعالى دنیوى واخروى راهنماى کرده اند. از کتاب «چرا باید فکر کنیم» خیلى خوشم آمده است. ما منتظر کتاب هاى خوب شما هستیم. با تشکّر.

498 - شما حتماباید آدم خیلى خوبى باشید که من وقتى از حضرت فاطمه صحبت مى شود، به یاد شما و کتاب شما مى افتم و حتى براى شما دعا مى کنم.

499 - شما کتاب هاى جالبى دارید، از شما تشکّر مى کنم که قلم شما براى جوان شیعه مى نویسد و ما را به شیعه واقعى شدن نزدیک مى کند .

500 - طاعات قبول، چقدر زیبا مظلومیت امام على(ع) و حضرت فرطمه(س) را به تصویر کشیدید. دعا مى کنم حضرت زهرا(س) شافع شما در روز قیامت باشد، لطفاً سایر کتاب هایتان را در سایت بگذارید تا دانلود کنیم، التماس دعا.

501 - عاشق کتاباتون شدم. باعث شدین ناامید نباشم وبه فرداى بهتر فکر کنم و راه درست را انتخاب کنم تا عمر دارم ممنون و سپاس گذار شما هستم. براى شما آروزى موفقیت هرچه بیشتردارم. یاعلى.

502 - عالى است وپرمحتوا. بدلیل روان بودن و کم حجم بودن کتاب ناخودآگاه مجذوبش شدم. پسرى 18 ساله ام.

503 - عالى بود، این زبان نوشتارى براى جوانان جذابه و ماندگار، التماس دعا.

504 - عجب کتابى نوشتى دو روز خواندمش. هنوز هم سیر نشدم در پناه بانوى دو عالم خانم فاطمه.

505 - فقط مى توانم دریک جمله بگویم واقعاً ا زشما ممنون و قدردانم بااین کتاب هاى شما من دوباره متولد شدم. با تشکّر.

506 - فقط مى توانم بگویم: اجرتان با مادرمان فاطمه زهرا فکر مى کنم امسال خیلى خوب روز وفات بى بى را درک کردیم. التماس دعا.

507 - قلب ما بچه شیعه ها با خواندن این کتاب به درد مى آید اما افسوس. نوشتن این کتاب با این لحن یک قلب آشنا با نور اهلبیت میخواهد که صد در صد به شما و این اثر نظر شده، التماس دعا.

508 - قلمتان بسیار صریح و دقیق بود. ممنونم بابت کتابتان. ما را دوست بدارید و به عشق اسلام و اهل بیت کتاب بنویسید. موفق باشید.

509 - قلم عالى و دلنشین شما را مى ستایم بنده با کاروان قدم به قدم حرکت کرده با اشک همراهیشان کردم خدا وامام حسین اجرتان دهند .

510 - کارى که شما مى کنید تقریباً ایدآل منه! اگه اهلش باشم و بعداً عوض نشم آرزوى ظهور حجت و برپایى عدالت علوى را دارم.

511 - کتاب بسیار زیبا و تاثیرگذار و آگاه دهنده اى بود که واقعاً از خواندن آن لذّت بردم.

512 - کتاب بسیار عالى جذاب و شیواست متشکرم.

513 - کتاب به باغ خدا برویم هم آموزنده است هم جذاب.

514 - کتابتان خیلى دل انگیز، غم انگیز و جذاب بود خداقوت.

515 - کتابتان خیلى ساده و روان نوشته شده بود، واقعاً خسته نباشید، دخترى هستم که امیدوارم زندگیمو تغییر بدم.

516 - کتابتان عالیه. وقتى مى خواندمش حس مى کردم دارم حوادث را مى بینم. ممنون .

517 - کتابتان معرکه است. آدم را از این دنیا جدا مى کنه. واقعاً خوش به حالتون که مى توانید با یک قلم تاریکى هاى تاریخ را با قشنگى هاى ظهور توصیف کنید. جداً خسته نباشید.

518 - کتابتان واقعاً زیبا بود، نمیشه به کتاب خرده گرفت ولى جا داشت از عشق على به زهرا خیلى بیشتر مى گفتید.

519 - کتابتان واقعاً عالى بود. واقعاً جاى تحسین گفتن دارد!

520 - کتاب حقیقت دوازدهم خوب بود دست شما درد نکند!

521 - کتاب خیلى خوبى بود مطالبى داشت که تازه بود و تاثیرگذار. واقعاً ممنون.

522 - کتاب خیلى زیبایى بود من با خواندن این کتاب مسائلى را متوجه شدم که تا حالا چیزى درباره آن نمى دانستم. تشکّر مى کنم که باعث شدید درباره امام حسین (ع) بیشتر بدانم.

523 - کتاب را خواندم خیلى جالب بود فقط کاش تا لحظه به شهادت رسیدن بود .

524 - کتاب را دیروز گرفتم، امروز تمام کردم، تا حالا از این زاویه با موضوع آشنا نشده بودم، امید دارم حضرت زهرا(س) دستت را بگیرد.

525 - کتاب راز شکر گزارى را خواندم، واقعاً مناسب جوانهایى مثل من، مى باشد.

526 - کتاب شما بهترین کتابى است که تابه حال نوشته شده و بهترین کتابى است که من تابه حال خوانده ام، با آرزوى موفقیت براى شما.

527 - کتاب شماخواندیم عالى بودبراى شما از خداوند آرزوى موفقیت مى کنیم .

528 - کتاب شما خیلى عالى بود، مخصوصاً طرز نوشتن شما بسیار جذاب بود. باعث شد من مجذوب به خواندنش بشوم.به شما آفرین مى گویم.

529 - کتاب شما را به مدت 3 شب بصورت پاره وقت مطالعه کردم و با مطالعه آن، مظلومیت حضرت على (ع)و فاطمه (س)بیشتر براى من نمایان شد.

530 - کتاب شما را خواندم خیلى عالى بود من تا حالا 4-3 هزار صفحه درباره شیعه و سنى خواندم، کتاب شما بسیار عالى و مفید بود. اجرتون با فاطمه زهرا (س) .

531 - کتاب شما را خواندم و امیدوارم که خدا شما را حفظ کند کتاب شما مورد پسند من واقع شد.

532 - کتاب شما را مطالعه کردم خیلى زیبا و دلنشین است، انسان با مطالعه آن به دوران پیامبر سفر مى کند و انگار با چشمانش شاهد رویدادهاست.

533 - کتاب شما را مطالعه کردم، سفر خوبى بود، دانستن زیبایى هاى ظهور مهدى(عج) را مدیون بخشش آگاهى هایتان مى دانم.

534 - با کتاب شما لحظه لحظه در کنار خانواده حضرت زهرا به سر بردم و از مظلومیت ایشان باخبر شدم.

535 - کتاب داستان ظهور خیلى خوب بود و وقتى داشتم مى خواندمش فکر مى کردم کنار مولایمان هستم.

536 - کتاب هاى شما بسیار جالب است چرا که وقتى در جایى خلوت آن را مى خوانى احساس این را دارى که خود در آن روزها هستى و تمام ماجرا را با چشم مى بینى خداوند به شما و تمام کسانى که براى زنده نگه داشتن سلام زحمت مى کشند، خیر بدهد! .


قسمت چهارم


537 - کتاب یک سبد آسمان خیلى عالى بود، التماس دعا .

538 - کتب عالى بود آخه با خواندنش اشکها از چشمها سرازیر شد.

539 - متشکرم از اینکه راز شکرگزارى را برایم آشکار کردى.

540 - متشکر هستم از شما که واقعاً کتابى به این خوبى براى ما شیعیان مولاعلى تألیف کرده اید و ما واقعاً پى به خیلى از حقایق با خواندن این کتاب برده ایم.

541 - متن کتاباتون خیلى روان و دلنشین است. به تازگى من از خوانندگان کتاب هاى شما شدم و شیوه ى خیلى خوبى براى بیان مطلب به کار گرفتید. احساس مى کنم از خواب غفلت بیدار شدم، تشکّر .

542 - مجموعه کتاب هاى اندیشه سبز بسیار جذاب و آموزنده اند، خدا قوت. یک کتابدار از شهر کلاته رودبار - دامغان .

543 - مدت ها بود که از مطالعه و کتاب خسته شده بودم. مى دانستم هنوز خیلى چیزها هست که نمى دانم. مى دانستم باید براى دفاع از مسلمان بودن و شیعه بودنم علم کافى داشته باشم اما خسته بودم. خیلى خسته. با این حال هنوز به کتابخانه مى رفتم. کتابى مى گرفتم و نخوانده باز مى گرداندم. قسمت شد این بار، کتاب شما را نگاهى بکنم، سادگى و لحن ملایمت آمیزتان، حوصله ى مطالعه را قدرى به من برگردانده است! بسیار تشکّر مى کنم.

544 - مطمئن باش امشب در نماز شب دعایت مى کنم. خوشا به حالت که دارى با دعاى فاطمه زهرا قدم به قدم به خدا نزدیک مى شوى.

545 - ممنون از نوشتن این کتاب، خیلى خیلى زیبا بود.

546 - من از خواندن کتاب شما لذّتى بردم که با خواندن هیچ کتابى چنین لذّّتى نبرده ام و این بهترین کتابى بود که درعمرم مطالعه کردم. با تشکّر از قلم و نویسنده این کتاب پربار.

547 - من از خواندن کتاب هاى شما لذّت بردم دست خدا به همراهتان با تشکر .

548 - من از خواندن همه کتابهاى شما لذّت مى برم از کتابخونه مى آورم مى خوانم مثلاً کتاب «با من تماس بگیرید». واقعاً زحمت کشیدید خیلى ممنون اقاى خدامیان.

549 - من از فاطمیه اطلاعات ناقصى داشتم که به این وسیله کامل شد، باشد که مورد شفاعت بانوى دوعالم قرار گیریم التماس دعا، .

550 - من ازکتاب شمانهایت استفاده راکردم، متشکرم، .

551 - من از وقتى کتاب شما را خواندم مرتب احساس مى کنم باید به کمک حضرت فاطمه بروم.

552 - من امروز این توفیق را یافتم تا این سفر هفتادونه روز را به پایان رسانم امید است قطره اى از این دریا به من هم عنایت شود.

553 - من براى اولین بار کتاب شما را خواندم فوق العاده بود من هیچ اطلاعاتى درباره مظلومیت فاطمه(س) نداشتم. عالى بود.

554 - من بعد از چهل سالى که از عمرم مى گذرد، بامطالعه این کتاب جواب بسیارى ازسؤالات خودرا یافتم، خداوند اجرتان دهدکتاب بسیار خوبى است، التماس دعا .

555 - من تاکنون 19 کتاب شماراخوانده ام و به دیگران نیزتوصیه کرده ام و تصمیماتى مهم نیز گرفته ام. بسیار زیبا مى نویسید.

556 - من جدیداً با کتاباتون آشنا شدم. کتاباتون خوب وآموزنده هستند من یازده تاازکتاب هاى شما را خواندم ممنون از کتاباى خوبتون واقعاً عالین.

557 - من جوانى هستم که تا حالا پا هیچ داستان و روضه دینى گریه نکرده بودم ولى با رفتنم تو تشییع جنازه فاطمه(س) گریه کردم.

558 - من خواننده کتاب بخشش فدک به حضرت فاطمه هستم خیلى کتاب جالبى بود من بیشتر به خاطر اینکه خودتون را تو داستان قرار دادین خیلى از داستان خوشم اومدوباعث بالا رفتن اطلاعاتم شد امیدوارم تو تالیف کتاباى بعدى تون موفق باشیدوخوب بدرخشین.

559 - من خودم را جز بندگان خوب خدا نمى دونم بنده گناهکار خدا هستم اتفاقى کتاب شما را خواندم از اولش بغض گلویم را فشرد تا آخر کتاب اشک ریختم باور کنید نگاهم به اسلام و نماز عوض شد حالا میفهمم چقد اهمیت دارند. خدا یار ویاور شما باشد! .

560 - من دختر 18 ساله هستم همین حالا کتابتان را تمام کردم من بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم، امید دارم خدا شما را نیز در اشک هاى من شریک بداند، انشاءاله بتوانم دیگر آثارتان را مطالعه کنم.

561 - من دو سال است که با خواندن کتاباى شما به آرامش مى رسم، از شما خیلى متشکرم که با نثر سلیس و روانتون به ما آرامش مى دهید .

562 - من ساعتى پیش توفیق یافتم کتاب مهاجربهشت شمارادردست گرفته، بخوانم و به پایان برم. پا به پاى بندها اشک ریختم و قلبم فشرده شد. از شما بابت تلفیق علم و هنر قلمتان سپاسگزارم و خیر دنیا و آخرت را براى شما مسئلت دارم.

563 - من ساکن اقلید فارس و بیست و چهار سال سن دارم و دانشجوى ترم چهار حسابدارى هستم. واقعاً درود بر شما درود خدا و اهل بیت پیامبر بر قلب پاکتان.

564 - من کتاب بخشش فدک به نام فاطمه را خواندم، کتاب خیلى خوبى بود.

565 - من که از همسفران شما هستم فقط مى توانم بگویم عالى بود، از شما ممنونم.

566 - من نسبت به امامان آنقدر بى تفاوت بودم اما حالا تصمیمات جدى گرفته ام، مى خواهم بیشتر از امامان بدانم.

567 - من یکى از خوانندگان کتابهاى اندیشه سبز شما هستم، خیلى پر محتوا مى باشند، واقعاً دست شما درد نکند! .

568 - من یکى از خوانندگان ویژه کتاب هایتان هستم، از زحماتتان سپاس گزارم، لطفاً بیشتر راجع به امام زمان(عج) و نشانه هاى ظهور و یاران آن حضرت بنویسید.

569 - مى خواستم بگویم کتابتان واقعاً بى نظیر است. همان اولش کار خودش را مى کند و آدم را متحول مى کند.

570 - مى خواستم بگویم سادگى در نوشته هاى شما را خیلى مى پسندم.

571 - مى دانم اجر شما را خود حضرت زهرا(س) خواهد داد. باخواندن این کتاب واقعاً مظلومیت آن حضرت را چشیدم. خیلى ممنون .

572 - نظرمن ویکى ازدوستانم راجع به کتاب خداى قلب من عالى هست زیرا دعاها به زبان ساده و روان وخیلى احساس نزدیک به خدا را شامل مى شود.

573 - نمى دانم چه طورى باید حسّ خودم را بیان کنم. خدا قوت آقاى خدامیان. اجرتان با زهرا(س). طریقه نگارش شما بسیار بسیار برایم جذّاب بود و خوشحالم که من هم توانستم همسفر شما باشم، چندین بار اشک در چشمانم حلقه زد.

574 - نوشته هاى شما از حقیقت تاریخ بسیار دلنشینه و دل هرخواننده اى رو به درد مى آورد، خدا همه ما را از شیعیان راستین ائمه اطهار قراربدهد.

575 - واقعاً از خواندن این کتاب بسیار لذّت بردم وتمام وجودم اشک و گریه شد براى مادر مظلومم خانم فاطمه زهرا. خسته نباشید.

576 - واقعاً قلم زیبایى داشتید اواخر زندگى دختر پیامبر را با امام على بسیار زیبا به تصویر کشیدید براى همه جوان ها دعا کنید که عشقى پاک مثل این دو بزرگوار داشته باشند. التماس دعا.

577 - واقعاً کتاب خوبیه من خیلى چیزها را درباره حضرت زهرا نمى دانستم ولى الان خیلى چیزها را فهمیدم.

578 - واقعاً مطالب را زیبا مى نویسید. ممنونم که چیزهایى را در کتاب هاى خود گفتید که خیلى ها نمى دونند و حتى بعضى از چیزهایى را هم در کتاب هاى درسى مى خواندیم، من الان فهمیدم که اشتباه بوده است.

579 - واقعاً نمى دانم چه طور از شما تشکّر کنم به خدا در این 21 سال این قدر تحت تاثیر قرار نگرفته بودم و چنین کتابى نخوانده بودم آن قدر قشنگ بود که انگارخودم اونجابودم ولى خداروشکرکه نبودم. !؟ واقعاًممنونم.سپاس.

580 - وجود نویسنده هایى مثل شما، ارزشمند است که این قدر قشنگ ما جوان ها را با زمان هاى پیامبران و امامان آشنا مى کنند جورى که من واقعاً احساس مى کردم در آنجا حضور دارم.

581 - هروقت از زندگى سیر مى شوم کتابات را مى خوانم و دوباره زنده مى شوم! .

582 - همسفر خدا قوت، واقعاً خسته نباشى خیلى لذّت بردم. تا حالا من این طورى نوشتن را تجربه نکرده بودم. دیدت خیلى قشنگ بود. انشاء اله خود حضرت زهرا(س) اجرت را بده.

583 - همسفر خوبم، اینکه که بگویم کتابتان عالى بود اغراق نکرده ام خوشا به حال شما که با این کتاب خدمتگذار بانوى خوبى ها هستید.

584 - همیشه مرا از قهر خدا ترسوندند، کتاب شما من را با مهربونى هاى خدا آشنا کرد. امیدوارم بتونم مطالب کتاب را همیشه به خاطر داشته باشم و همیشه به یاد حضرت دوست باشم برام دعا کنید.

585 - همین الان مطالعه مجدد کتاب جناب عالى را به اتمام رساندم، خداى فاطمه را قسم مى دهم به حق زخم بازوى فاطمه(س) که تا هنگام غسلش از على(ع) پنهان کرده بود، درجات عالیتان را متعالى گرداند. التماس دعا .

586 - هیچ وقت به اندازه امروز براى اهل بیت عزیز توفیق اشک ریختن نداشته ام خدا به شما اجر بدهد که چنین روضه بانو را روایت کردید.



سخن آخر نویسنده 


شماره ها

در سامانه پیام کوتاه نویسنده، شماره همراه افراد به صورت کامل موجود است. در اینجا، شماره ها با حذف سه شماره وسط، ذکر مى شود:

0910***6430

0910***5676

0910***6230

0910***9349

0910***0587

0910***1775

0910***1390

0910***6087

0910***7724

0910***4486

0910***2770

0910***3899

0910***6607

0910***0887

0910***6635

0910***3365

0910***0583

0910***3454

0910***5031

0910***6099

0911***1004

0911***4998

0911***1178

0911***2058

0911***0665

0911***8853

0911***9127

0911***6473

0911***3853

0911***0067

0911***1300

0911***5736

0911***9325

0911***2041

0911***3205

0911***3855

0911***9581

0911***7577

0911***4846

0912***6038

0912***0414

0912***0175

0912***8418

0912***5460

0912***3300

0912***5522

0912***6493

0912***1581

0912***7200

0912***0151

0912***0913

0912***6733

0912***6073

0912***1840

0912***9505

0912***8699

0912***2114

0912***5023

0912***5102

0912***9881

0912***4255

0912***1952

0912***3569

0912***7056

0912***9432

0912***2000

0912***9783

0912***2458

0912***3203

0912***9842

0912***2377

0912***5839

0912***3053

0912***7719

0912***0639

0912***1973

0912***1073

0912***2815

0912***1889

0912***4823

0912***7708

0912***6729

0912***3709

0912***1742

0912***8040

0912***2812

0912***1860

0912***2108

0912***5791

0912***5078

0912***1794

0912***6346

0912***5138

0912***7880

0912***1502

0912***0115

0912***3659

0912***5059

0912***2165

0912***0499

0912***0076

0912***1785

0912***6709

0912***4516

0912***5647

0912***0640

0912***9491

0912***4584

0912***7129

0912***4553

0912***0984

0912***9818

0912***6967

0912***1982

0912***6203

0912***0438

0912***1049

0912***0387

0912***1511

0912***8895

0912***8755

0912***9042

0912***2237

0912***0695

0912***4956

0912***0271

0912***3807

0912***9710

0912***3822

0912***6449

0912***5069

0912***1693

0912***9447

0912***8674

0912***1500

0912***5704

0912***5899

0912***2398

0912***3957

0912***1790

0912***2849

0912***1588

0912***4839

0912***5760

0912***6569

0912***3549

0912***6734

0912***0381

0912***9514

0912***5083

0912***4270

0912***2982

0912***7384

0912***9880

0912***0424

0912***0643

0912***1587

0912***3158

0912***3539

0912***0548

0912***5903

0912***6404

0912***0647

0912***2132

0912***5646

0912***1209

0912***1547

0912***4858

0912***8853

0912***2628

0912***3474

0912***8456

0912***9833

0912***9869

0912***3644

0912***5696

0912***2813

0912***0568

0912***3239

0912***3470

0912***1611

0912***9313

0912***7695

0912***5970

0912***6588

0912***0529

0912***5287

0913***7190

0913***7048

0913***0783

0913***6476

0913***6389

0913***2259

0913***8665

0913***2630

0913***6957

0913***5838

0913***5864

0913***0316

0913***3160

0913***7572

0913***1218

0913***0019

0913***0435

0913***0790

0913***2447

0913***3961

0913***6000

0913***6178

0913***7161

0913***2146

0913***2227

0913***2761

0913***2777

0913***1777

0913***1815

0913***3619

0913***3659

0913***5534

0913***8243

0913***5301

0913***6253

0913***5076

0913***6716

0913***6502

0913***6143

0913***7027

0913***8707

0913***6439

0913***6541

0913***4904

0913***9689

0913***4757

0913***3276

0913***5388

0913***1620

0913***7135

0913***6456

0913***0178

0913***5706

0913***0263

0913***0280

0913***0384

0913***0644

0913***0812

0913***1014

0913***2073

0913***2241

0913***2428

0913***2559

0913***3033

0913***4163

0913***4601

0913***5313

0913***5488

0913***5722

0913***6837

0913***1412

0913***2594

0913***5844

0913***5908

0913***5925

0913***6096

0913***9273

0913***9390

0913***9433

0913***1039

0913***0836

0913***0915

0913***3721

0913***5671

0913***6190

0913***0976

0913***4123

0913***5030

0913***7157

0913***8201

0913***8603

0913***3836

0913***1510

0913***3079

0913***6636

0913***7709

0913***0744

0913***0223

0913***1600

0913***2488

0913***2858

0913***3603

0913***3620

0913***4770

0913***4776

0913***0067

0913***1925

0913***2157

0913***2329

0913***5100

0913***9176

0913***1008

0913***1508

0913***2589

0913***7258

0913***8052

0913***0850

0913***2695

0913***8625

0913***9948

0913***2769

0913***2878

0913***6638

0913***9465

0913***4585

0913***5721

0913***9407

0913***9094

0913***0500

0913***1121

0913***1202

0913***3275

0913***8094

0913***8199

0913***8949

0913***0153

0913***0320

0913***0432

0913***2401

0913***7606

0913***9008

0913***9264

0913***1172

0913***1251

0913***3806

0913***6855

0913***6952

0913***7613

0913***7657

0913***7993

0913***9926

0913***0639

0913***1534

0913***1631

0913***8083

0913***3953

0913***5631

0913***0407

0913***0859

0913***7319

0913***7925

0913***9501

0913***2268

0913***8137

0913***0374

0913***0412

0913***5854

0913***6120

0913***3618

0913***0105

0913***3486

0913***6456

0913***0780

0913***2965

0913***9813

0913***2866

0913***1933

0913***0028

0913***1445

0913***4698

0913***2978

0913***3659

0913***3251

0913***7460

0913***4783

0913***0031

0913***1518

0913***2539

0913***8461

0913***0711

0913***1470

0913***3187

0913***8166

0913***9329

0913***9606

0913***2801

0913***4423

0913***1504

0913***0525

0913***7849

0913***4633

0913***1975

0913***0029

0913***0029

0913***8896

0913***4807

0913***7325

0913***4896

0913***7453

0913***7466

0913***8928

0913***8928

0913***5191

0913***5191

0913***6570

0913***3384

0913***0962

0913***5886

0913***0194

0913***5624

0913***6126

0913***7357

0913***6712

0913***3693

0913***3646

0913***9882

0913***0414

0913***0493

0913***0493

0913***0493

0913***6227

0913***6493

0913***1502

0913***5814

0913***6872

0913***4580

0913***9790

0913***3482

0913***1152

0913***1152

0913***0247

0913***2537

0913***3266

0913***3943

0913***4199

0913***4826

0913***6734

0913***9593

0913***2309

0913***4621

0913***6992

0913***7434

0913***7889

0913***8345

0913***3086

0913***3421

0913***7195

0913***7517

0913***8502

0913***8510

0913***8532

0913***8514

0913***5606

0913***2543

0913***2587

0913***9027

0913***5499

0913***5450

0913***0690

0913***2189

0913***2518

0913***4880

0913***5181

0913***9482

0914***8654

0914***1384

0914***2706

0914***5794

0914***8050

0914***2282

0914***0135

0914***0442

0914***7400

0914***7890

0914***2240

0914***4016

0914***4016

0914***1360

0914***9845

0914***5034

0914***1600

0914***4194

0915***9349

0915***4516

0915***4516

0915***5580

0915***8036

0915***8036

0915***1629

0915***6885

0915***1906

0915***7910

0915***0207

0915***6895

0915***5572

0915***3464

0915***6483

0915***9947

0915***1387

0915***3398

0915***5648

0915***0523

0915***6718

0915***0553

0915***8556

0915***8556

0915***7123

0915***6025

0915***7974

0915***7974

0915***7974

0915***7974

0915***0776

0915***2050

0915***2462

0915***0226

0915***0913

0915***7624

0915***8785

0915***0493

0915***3023

0915***8681

0915***1754

0915***2040

0915***0970

0915***2817

0915***7232

0915***1335

0915***1335

0915***2505

0915***0085

0915***3530

0915***7458

0915***3871

0915***3871

0915***0662

0915***5826

0915***4542

0915***9583

0915***7732

0915***7983

0915***7983

0915***2715

0915***6068

0915***8873

0916***2927

0916***2335

0916***2769

0916***1472

0916***6358

0916***3662

0916***7365

0916***9404

0916***9404

0916***5244

0916***7550

0916***1482

0916***7386

0916***7609

0916***9883

0916***7480

0916***7480

0916***3890

0916***6338

0916***1141

0916***4139

0916***0788

0916***4428

0916***4438

0916***9891

0917***0893

0917***2460

0917***9399

0917***9399

0917***8284

0917***8284

0917***2612

0917***5382

0917***5922

0917***6321

0917***1002

0917***3803

0917***1134

0917***9012

0917***9714

0917***4217

0917***7114

0917***7114

0917***0829

0917***9202

0917***9202

0917***9202

0917***4798

0917***4453

0917***2421

0917***5843

0917***8089

0917***0637

0917***4105

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***4798

0917***8114

0917***8345

0917***0478

0917***6941

0917***5869

0917***4759

0917***6557

0917***8251

0917***2240

0917***3509

0917***6833

0917***7697

0917***7746

0917***8934

0917***6929

0917***8853

0917***4137

0917***4137

0917***4260

0917***1252

0917***4509

0917***7110

0917***3062

0917***1403

0917***1403

0917***8966

0917***0784

0917***0784

0917***0784

0917***6746

0917***1013

0917***7400

0917***1310

0917***4100

0917***4214

0917***9524

0917***4671

0917***9879

0917***9879

0917***9879

0917***7921

0917***4990

0917***6223

0917***6223

0917***8595

0917***4373

0917***7381

0918***4130

0918***0597

0918***0597

0918***2677

0918***8191

0918***0234

0918***7414

0918***9980

0918***9870

0918***0840

0918***8345

0918***0678

0918***1523

0918***3317

0918***3286

0918***9422

0918***8426

0918***5372

0918***5372

0918***2311

0918***2560

0918***2560

0918***6078

0918***7730

0919***4322

0919***4322

0919***6918

0919***4905

0919***5338

0919***7809

0919***4110

0919***2107

0919***2107

0919***1077

0919***5621

0919***8273

0919***1544

0919***8990

0919***7025

0919***3540

0919***2378

0919***3943

0919***4245

0919***3870

0919***0358

0919***7136

0919***4910

0919***2213

0919***9124

0919***3237

0919***0152

0919***7614

0919***2181

0919***4476

0919***8119

0919***3525

0919***0493

0919***2664

0919***3329

0919***8904

0919***8904

0919***5462

0919***2551

0919***9482

0919***9639

0919***9639

0919***1287

0919***5140

0919***1150

0919***8487

0919***6696

0919***9235

0919***3683

0919***2963

0919***4473

0919***5197

0919***5099

0919***8791

0919***8965

0919***4903

0919***0757

0919***0757

0919***4014

0919***4014

0919***4014

0919***6707

0919***6707

0919***7018

0919***2612

0919***3047

0919***2085

0919***5447

0919***9076

0919***2137

0919***7738

0919***4744

0919***3014

0919***2730

0919***6241

0919***4922

0919***0086

0919***4211

0919***5942

0919***6352

0919***9641

0919***1427

0919***7876

0919***9262

0919***8027

0919***2940

0919***1559

0919***8434

0919***8434

0919***8434

0919***8434

0919***2594

0919***4624

0925***9987

0930***5181

0930***8171

0930***8627

0930***9899

0930***5150

0930***5150

0930***5150

0930***5771

0930***5394

0930***0292

0930***5697

0930***6254

0930***7618

0930***4728

0930***2697

0930***9148

0930***9218

0930***0537

0933***6985

0933***5509

0933***2562

0933***2562

0933***2562

0933***2562

0933***2562

0933***9545

0933***4385

0933***4926

0933***8684

0933***8684

0933***0138

0933***1908

0933***1581

0933***2287

0933***2092

0933***7337

0933***2560

0935***0692

0935***1793

0935***6987

0935***0139

0935***2961

0935***1503

0935***2858

0935***0269

0935***7593

0935***7593

0935***2878

0935***8668

0935***4231

0935***8997

0935***1833

0935***6039

0935***6706

0935***1842

0935***3454

0935***7371

0935***6573

0935***7809

0935***5039

0935***5376

0935***6982

0935***8117

0935***2401

0935***0053

0935***1375

0935***1559

0936***8383

0936***8383

0936***0719

0936***0719

0936***6546

0936***1915

0936***5561

0936***5561

0936***7211

0936***3988

0936***8729

0936***8793

0936***6180

0936***5598

0936***1649

0936***1153

0936***7424

0936***7612

0936***6503

0936***6029

0936***7932

0936***8662

0936***8237

0936***2512

0936***4632

0936***7074

0936***0442

0936***8315

0936***0192

0936***1268

0936***4066

0936***6579

0936***2470

0936***1124

0936***6521

0936***2060

0936***4906

0936***5143

0936***4076

0936***1972

0936***2292

0936***2661

0936***8498

0936***6183

0936***0151

0936***1849

0936***1849

0936***1849

0936***1849

0936***1849

0936***1849

0936***1849

0936***1849

0936***7855

0936***6623

0936***0692

0936***8642

0936***5336

0936***5336

0936***8576

0936***0134

0936***8813

0936***8813

0936***4472

0937***5993

0937***0742

0937***9189

0937***9732

0937***0504

0937***0277

0937***5806

0937***2480

0937***6590

0937***9498

0937***6356

0937***6356

0937***0608

0937***5156

0937***5880

0937***1323

0937***3933

0937***8856

0937***1938

0937***1938

0937***5053

0937***7222

0937***3971

0937***0395

0937***6983

0937***9085

0937***9085

0937***9085

0937***9840

0937***2182

0937***8319

0937***1219

0937***8982

0937***4793

0937***0516

0937***8250

0937***0595

0937***0595

0937***0595

0937***5702

0938***9889

0938***5339

0938***5565

0938***3745

0938***2558

0938***6113

0938***4243

0938***4547

0938***0486

0938***9613

0938***2442

0938***9313

0938***4614

0938***4808

0938***3813

0938***3499

0938***5567

0938***6285

0938***8337

0938***2169

0938***1490

0938***9142

0938***0317

0938***0972

0938***0230

0939***4524

0939***5213

0939***7363

0939***9962

0939***3142

0939***2341

0939***4586

0939***0467

0939***6995

0939***2350

0939***6299

0939***8585

0939***8585

0939***7968

0939***0059

0939***2230

0939***8328

0939***1238

0939***6350

0939***3027

0939***0987

0939***0987

0939***4083

0939***4847

0939***7997

0939***6478

0939***7402

0939***2317

0939***8004




فوق العاده.....فوق العاده.....فوق العاده....نمیدونم چه اجری پیش خدا دارید بااین کار قشنگتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">