استاد مهدی خدامیان آرانی

باسمه تعالى

اینجانب مهدى خدامیان آرانى اعلام مى دارم که همه حق و حقوق کتب فارسى که تالیف کرده ام متعلّق به نویسنده است و هیچ ناشر و موسسه اى در این زمینه، حق و حقوقى ندارد. اکنون به همه اجازه مى دهم با مراعات نکات زیر به انتشار آن کتب (در سایت ها و فضاى مجازى) اقدام نمایند:

1 - دانلود کتب باید رایگان باشد و هیچ کس حقّ ندارد از مخاطبى که کتاب ها را دانلود مى کند وجهى دریافت کند.

2 - هرگونه تغییرى در محتواى کتاب ها ممنوع است.

3 - این اجازه شامل کتب فارسى و عربى مى گردد. فقط کتاب فهارس الشیعه و آداب امیرالمؤمنین(ع) از این اجازه نامه خارج مى باشد.

4 - آدرس سایت اصلى این جانب به عنوان منبع ذکر شود: Nabnak.ir

5 - کتب نباید به صورت چاپ شده انتشار پیدا کند. این اجازه فقط براى انتشار در فضاى مجازى و اینترنت مى باشد. کسانى که علاقمند به چاپ کتب هستند باید اجازه کتبى دیگرى دریافت کنند.

6 - ترجمه آزاد این کتاب ها به هر زبانی مجاز است و هر شخص حقیقی یا حقوق می تواند نسبت به ترجمه آزاد این کتاب ها اقدام کند.

بدیهى است که مخاطبى که کتاب را دانلود کرده است اجازه دارد حداکثر سه نسخه از کتاب را براى مطالعه پرینت بگیرد. هیچ کس بدون اجازه کتبى، حق تکثیر بیش از سه نسخه و یا چاپ کتاب ها را ندارد. دقت کنید:​انتشار مجازی کتب (انتشار فایل PDF کتب. هیچ محدودیتی ندارد شما می توانید هر چقدر بخواهید فایل pdf را منتشر کنید)

من نتیجه 15 سال نویسندگى خود را در اختیار همگان قرار دادم. شما مى توانید از سایت  Nabnak.ir بیش از صد کتاب مرا دانلود نمایند. در آینده که کتاب هاى جدیدى بنویسم آنها را

نیز در سایت قرار خواهم داد، آن کتب نیز مشمول این اجازه نامه مى باشد.

ثواب این اقدام را به مادر مظلوم شیعه، حضرت فاطمه(س) هدیه مى کنم، این هدیه اى است که به پیشگاه بانوى کرامت تقدیم نمودم، باشد که او مرا به غلامىِ فرزندش مهدى(ع) قبول نماید!

مهدى خدامیان آرانى

اول اسفند سال 1395 هجری شمسی

دانلود یکجای همه کتاب ها - کلیک کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">