استاد مهدی خدامیان آرانی

نسخه اندروید کتاب گویای فریاد مهتاب - کلیک کنید 

فایل معرفی کوتاه  (جهت آشنایی مختصر)

فایل های صوتی اصلی در 20 تراک آماده شده است. این 20 فایل را در 4 قسمت دریافت کنید: 

قسمت اول 

 

قسمت دوم

 

قسمت سوم

 

قسمت چهارم 

 

 

من مى خواهم براى تو از مادر مظلوم مدینه سخن بگویم، همسفر من باش! 

بیا به مدینه سفر کنیم و از حوادثى که بعد از وفات پیامبر در آن شهر روى داد، باخبر شویم.

به راستى چگونه شد که مردم مدینه، عهد و پیمان خود را شکستند و مظلومیّت دختر پیامبر را رقم زدند؟

من مى خواهم تو را با حماسه اى که حضرت فاطمه(س)، آن را آفرید، آشنا کنم.

حماسه یارى حقوحقیقت!

حماسه اى به بلندى تاریخ آزادى وشرافت!

من مى خواهم مظلومیّت مادرم فاطمه(س) را بیان کنم و تو را از ماجراى خانه اى باخبر کنم که در آتش کینه سوخت!

۱۸ دی ۹۳ ، ۰۵:۵۶ محمد سعیدی
اجرکم علی الله
جزائکم الله خیر الجزا
۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۰۱ زهره از شهر آشتیان
با سلام
زبان و دستم عاجز از قدردانی و تشکر !!!
فقط میتوان احسنت گفت به این قلم ، به این فکر !!!!من تا الان فقط آثار
سید مهدی شجاعی رو میخوندم نه یکبار بلکه چند بار
و در هر شهادت مادر کتاب کشتی پهلو گرفته و به مناست شهادت امام حسین
آفتاب در حجاب را میخوندم
ولی جدیدا با گرفتن کتاب شما بصورت اتفاقی و آشنایی با قلمتون واقعا  فقط
می توان گفت زیباست
شما با صمیمیت و همدلی خواننده را تا اعماق میبرید بطوری که خود را در
تمام حوادث نظاره گر فرض می کند
و در آخر هم پر از اشک حسرت که ای کاش میشد در آن لحظات سخت کنار مادر
بود ای کاش در اون لحظه من کنارش بودم و نمیگذاشتم که بین در و دیوار
بماند نمیگذاشتم تازیانه بخورد نمیگذاشتم لگد بخورد ای کاش تیکه تیکه شده
بودم ذره ذره شده بودم و
در عوض میتوانستم ذره ای بار سنگین بی بانو بودن را از دوش غریب مدینه بردارم
ای کاش تو ی اون لحظه ها بودم و میتوانستم زینب را دلداری که نه ولی کنیزی کنم
ای کاش ......ای کاش
و در آخر خواننده می ماند با یه دنیا فکر
واقعا اگر در زمان شهادت مادر بودم جز کدوم بودم
زنهایی که با گرفتن مال دنیا چشمشان را بستن و......
اگر دز زمان پر پر شدن دردانه خدا امام حسین بودم جز کدوم لشکر بودم
حسینی و یا یزدی ؟؟؟
اگر ، اگر و اگر های دیگر که چند روزی است بعد از مطالعه کتاب ذهنم را
مشغول کرده و از روزمرگی ها جدایم کرده است
و باز هم تشکر میکنم تشکر میکنم که منابع محکم با ش صفحات همراه کتابه !!!!
من درک میکنم که جهت تالیف کتاب زحمات زیادی  کشیده اید اما این هم
مطمئنم که اگر نظر خانم و ائمه نبود
این کتاب هم مثل تموم کتابهایی که در این زابطه نوشته شده بعد از مدتی به
تاریخ می پیوست
و در ضمن از بی بی دو عالم میخواهم که در تمام مراحل زندگی  نظرشو ازتون برنداره و
به قول آیت الله بهجت الهی از عمرتون پشیمون نشید

با عرض سلام خدمت شما من قبلا کتاب فریاد مهتاب را مطالعه کردم واقعا استاد گرامی چه استادانه مخاطب را همسفرخود کردی من وقتی به انتهای کتاب رسیدم همان جایی که گفتید همسفرم گریه بس است یک لحظه به خودم امدم و متوجه گریه کردن هایم شدم و   امسال ایام فاطمیه دلم هوای این کتاب را داشت که اتفاقی با کتاب راه روشنایی آشنا شدم به نویسندگی شما خیلی خوشحال شدم خداوند به شما توفیق روز افزون عنایت بفرمایدوقلمی ماندگارکه آثار ارزشمندی را به خصوص برای قشر جوان ارایه میکنیدامیدوارم ما هم بتوانیم مخاطبین و همسفران خوبی برای اثارشما باشیم با تشکر فراوان از شما
۱۱ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۱۸ راضیه از مرودشت

با عرض سلام خدمت شما من قبلا کتاب فریاد مهتاب را مطالعه کردم واقعا استاد گرامی چه استادانه مخاطب را همسفرخود کردی من وقتی به انتهای کتاب رسیدم همان جایی که گفتید همسفرم گریه بس است یک لحظه به خودم امدم و متوجه گریه کردن هایم شدم و   امسال ایام فاطمیه دلم هوای این کتاب را داشت که اتفاقی با کتاب راه روشنایی آشنا شدم به نویسندگی شما خیلی خوشحال شدم خداوند به شما توفیق روز افزون عنایت بفرمایدوقلمی ماندگارکه آثار ارزشمندی را به خصوص برای قشر جوان ارایه میکنیدامیدوارم ما هم بتوانیم مخاطبین و همسفران خوبی برای اثارشما باشیم با تشکر فراوان از شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">