استاد مهدی خدامیان آرانی

بسم الله الرحمن الرحیم 

فروردین 1400

با سلام 
تصمیم گرفته ام تا 20 سال نویسندگی خود را  در اختیار همه قرار بدهم. (همه سایت های مختلف می توانند این کتاب ها را رایگان عرضه کنند). 
شما می توانید بیش از هشتاد کتاب فارسی و عربی مرا با یک کلیک دریافت  کنید.
شما در اینجا فایل فشرده ای را دریافت می کنید. باید آن را اجرا نمایید تا کتاب ها از حالت فشرده خارج شود.
من ثواب این کار را به حضرت فاطمه (س) تقدیم می کنم.

_________________________________

فایل با برنامه WINRAR فشرده شده است.

 

فایل را دانلود کنید:‌ 

 

 کلیک کنید - لینک اصلی 

-

-

-

چند نکته:

- همه کتب تالیف شده تا  فرودین 1400 در اینجا عرضه شده است.

  - کتب عربى از فایل شماره 1001 تا 1009 نام گذارى شده است.

- همه افراد و سایت هاى مختلف مى توانند به انتشار این کتب اقدام کنند (انتشار کتب باید به صورت رایگان باشد). 

اجازه نامه 

باسمه تعالى

اینجانب مهدى خدامیان آرانى اعلام مى دارم که همه حق و حقوق کتب فارسى که تالیف کرده ام متعلّق به نویسنده است و هیچ ناشر و موسسه اى در این زمینه، حق و حقوقى ندارد. اکنون به همه اجازه مى دهم با مراعات نکات زیر به انتشار آن کتب (در سایت ها و فضاى مجازى) اقدام نمایند:

1 - دانلود کتب باید رایگان باشد و هیچ کس حقّ ندارد از مخاطبى که کتاب ها را دانلود مى کند وجهى دریافت کند.

2 - هرگونه تغییرى در محتواى کتاب ها ممنوع است.

3 - این اجازه شامل کتب فارسى و عربى مى گردد. فقط کتاب فهارس الشیعه و آداب امیرالمؤمنین(ع) از این اجازه نامه خارج مى باشد.

4 - آدرس سایت اصلى این جانب به عنوان منبع ذکر شود: Nabnak.ir

5 - کتب نباید به صورت چاپ شده انتشار پیدا کند. این اجازه فقط براى انتشار در فضاى مجازى و اینترنت مى باشد. کسانى که علاقمند به چاپ کتب هستند باید اجازه کتبى دیگرى دریافت کنند.

بدیهى است که مخاطبى که کتاب را دانلود کرده است اجازه دارد حداکثر سه نسخه از کتاب را براى مطالعه پرینت بگیرد. هیچ کس بدون اجازه کتبى، حق تکثیر بیش از سه نسخه و یا چاپ کتاب ها را ندارد.

ثواب این اقدام را به مادر مظلوم شیعه، حضرت فاطمه(س) هدیه مى کنم، این هدیه اى است که به پیشگاه بانوى کرامت تقدیم نمودم، باشد که او مرا به غلامىِ فرزندش مهدى(ع) قبول نماید!

مهدى خدامیان آرانى

1/1/1400

 

 

 فهرست کتب:

1. همسر دوست داشتنى.(خانواده)

2. داستان ظهور . (امام زمان)

3. قصه معراج .(سفر آسمانى پیامبر)

4. در آغوش خدا .(زیبایى مرگ)

5. لطفاً لبخند. (شادمانى، نشاط)

6. با من تماس بگیرید . (آداب دعا)

7. در اوج غربت . (شهادت مسلم بن عقیل)

ـــــ

8. نواى کاروان

9. راه آسمان

10. دریاى عطش

11. شب رؤیایى

12. پروانه هاى عاشق

13. طوفان سرخ

14. شکوه بازگشت

ـــــ

توجه کنید:

این هفت کتاب (شماره 8 تا 14) در چاپ جدید به صورت یک کتاب شماره 15 منتشر شده است:

15. هفت شهر عشق (حماسه کربلا)

16. در قصر تنهایى . (امام حسن(علیه السلام))

17. فریاد مهتاب . (حضرت فاطمه(علیها السلام))

18. آسمانى ترین عشق . (فضیلت شیعه)

19. بهشت فراموش شده . (پدر و مادر)

20. فقط به خاطر تو. (اخلاص در عمل)

21. راز خوشنودى خدا. (کمک به دیگران)

22. چرا باید فکر کنیم. (ارزش فکر)

23. خداى قلب من. (مناجات، دعا)

24. به باغ خدا برویم . (فضیلت مسجد)

25. راز شکر گزارى . (آثار شکر نعمت ها)

26. حقیقت دوازدهم . (ولادت امام زمان)

27. لذّت دیدار ماه . (زیارت امام رضا(علیه السلام))

28. سرزمین یاس. (فدک، فاطمه3)

29. آخرین عروس. (نرجس(علیها السلام)، ولادت امام زمان)

30. بانوى چشمه. (خدیجه(علیها السلام)، همسر پیامبر)

31. سکوت آفتاب. (شهادت امام على(علیه السلام))

32. آرزوى سوم. (جنگ خندق)

33. یک سبد آسمان. (چهل آیه قرآن)

34. فانوس اوّل . (اولین شهید ولایت)

35. مهاجر بهشت. (پیامبر اسلام)

36. روى دست آسمان . (غدیر، امام على(علیه السلام))

37. گمگشته دل. (امام زمان(علیه السلام))

38. سمت سپیده. (ارزش علم)

39. تا خدا راهى نیست. (40 سخن خدا)

40. خداى خوبى ها. (توحید، خداشناسى)

41. با من مهربان باش. (مناجات، دعا)

42. نردبان آبى. (امام شناسى، زیارت جامعه)

43. معجزه دست دادن. (روابط اجتماعى)

44. سلام بر خورشید. (شرح زیارت عاشورا)

45. راهى به دریا. (امام زمان، زیارت آل یس)

46. روشنى مهتاب .(شبهات فاطمیه)

47. صبح ساحل. (امام صادق(علیه السلام))

48. الماس هستى. (غدیر، امام على(علیه السلام))

49. حوادث فاطمیه (حضرت فاطمه(علیها السلام))

50. تشنه تر از آب (حضرت عبّاس(علیه السلام))

 

مجوعه چهارجلدى تفسیر کامل قرآن مجید:

51. تفسیر باران ج 1

52. تفسیر باران ج 2

53. تفسیر باران ج 3

54. تفسیر باران ج 4

55. تفسیر باران ج 5

56. تفسیر باران ج 6

57. تفسیر باران ج 7

58. تفسیر باران ج 8

59. تفسیر باران ج 9

60. تفسیر باران ج 10

61. تفسیر باران ج 11

62. تفسیر باران ج 12

63. تفسیر باران ج 13

64. تفسیر باران ج 14

65. شیرین تر از عسل (حضرت قاسم(علیه السلام))

66. زیارت مهتاب (زیات حضرت فاطمه(علیها السلام)).

67. هرگز فراموش نمى شوى! (دعاى ندبه)

68. فرزند على(علیه السلام) (محمدهلال(علیه السلام)).

69. نور مهتاب (اثبات مقام نورانیت فاطمه(علیها السلام))

70. چهارسوق عشق(هیأت على اصغر(علیها السلام))

71. راه روشنایى (دورى از دشمنان اهل بیت(علیهم السلام))

72. نداى فاطمیه (عزادارى فاطمیه)

73. دعاى مادرم (دعاهاى حضرت فاطمه(علیها السلام))

74. روز هجوم (زمان هجوم به خانه فاطمه(علیها السلام))

 

9 کتاب دیگر در فروردین 1400 اضافه شده است

کتب عربى

1001. آداب امیرالمومنین(علیه السلام)

1002. الصحیح فى فضل الزیاره الرضویه

1003. الصحیح فى فضل الزیاره الحسینیه

1004. الصحیح فى فضل البکاء الحسینى

1005. الصحیح فى کشف بیت فاطمه(علیها السلام)

1006. فهارس الشیعه ج 1

1007. فهارس الشیعه ج 2

1008. صرخة النور

1009. الى الرفیق الاعلى

 

 

امن دارم تعجب میکنم واقعا 
 یکی از معدود اشخاصی هستین که اخرت تون رو بیشتر میچسبین تا لذت های پست دنیوی 
اجرتون با حضرت زهرا
خدا به شما خیر دهد و پدر و مادرتان را مورد رحمت قرار دهد. اجرتان با خانم زهرا
سلام.کتابهای شما عالیه.موفق باشید.
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۴ محمدحسین نقدی
سلام علیکم،هرچند یک بار دیگر هم از زحمات و فعالیت های ارزشمندتان در راستای ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام  تقدیر کرده بودم اما باز هم در راستای این اقدام خداپسندانه ی جناب عالی لارم است از صمیم قلب تشکر کرده و از درگاه ایزد منان توفیقات هرچه بیشترتان را در راستای ترویج و گسترش معارف غنی اسلامی را مسالت دارم.همواره در ظل عنایات یوسف فاطمه موفق وموید باشید.یا زهرا
سلام، کتابهاتون خیلی خوبن، اجرتون با حضرت فاطمه زهرا(س).
من به طور اتفاقی یکی از تفسیرا رو دانلود کردم.خیلی بیان شیوایی داشت واقعا جذب شدم ممنون.این روزا فقط و فقط کلام خداست که منو بیش از بیش به زندگی دنیایی امیدوار میکنه. همیشه تو بن بستای زندگیم خدا بر من منت گذاشته و جاهایی که کاراشونو با پارتی بازی درست کردن خودش برام با معجزه درست کرده .هی  به خودم میگم ولاخوف علیهم و لا هم یحزنون.اگه خدا رو داری غصه چرا؟ .دوست داشتم ببینم نویسنده ی کتاب چه شکلین.البته ببخشیدا .چون با نوشته هاتون خیلی ارتباط برقرار کردم و خیلی به دلم نشست دوست داشتم ببینم نوشته هایی که روزیم شدن کلام کدوم دوستیه که با خدا ارتباطم میده؟بازم ازتون ممنون.امیدوارم  خدا هر روز بر علم و ایمانتون بیافزاد. یهدی به الله من تبع رضوانه سبل السلام و یهرجهم من الظلمات الی النور باذنه و یهدیهم الی صراط مستقیم.دعا کنید برام دوست عزیز
۲۰ بهمن ۹۶ ، ۰۱:۱۴ محمدرضااسلامی راد
باسلام محضرمبارک استاد خداوند به شما اجر اخروی ودنیوی عطا کند وقلم روان ونثر زیبای شما راروان تر وزیباتر وخدمت شما رابه ساحت اهل بیت قبول بفرماید .خیلی کتابهاتون عالیه من همیشه به جوونها ودوستانم معرفی می کنم وقابل استفاد ه هست .
چقدر خوشحال کننده است که انسان میبیند در این زمینی که فساد از در و دیوار آن بالا میرود انسانهایی این چنین مخلص نفس میکشند.
نوکری آستان فاطمه زهرا گوارای وجودتان.
ان شاءالله همواره، توفیق این نوکری که مقایسه اش با سلطنت عالم جفاست، رفیق راهتان.
التماس دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">