استاد مهدی خدامیان آرانی


مجموعه کامل فصل های کتاب به صورت فشرده با برنامه WINRAR


توجه: فقط فصل اول کتاب با صدای نویسنده است.



من مى خواهم تو را به سفرى آسمانى ببرم. آیا با من مى آیى؟

من و تو مى خواهیم به همراه پیامبر به آسمان ها برویم و ببینیم که در آن بالا، چه خبرهایى بوده است؟ حتماً سؤال مى کنى که چگونه؟

با خواندن این کتاب، مى توانى از آنچه در سفر معراج پیامبر روى داده است با خبر شوى !

من با مراجعه به احادیث اهل بیت(علیهم السلام) این سفر را برایت به تصویر مى کشم.

۰۸ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۴۸ زهرا باقری
سلام کتابا عالین من تازه با این سایت آشنا شدم
ممنونم
سلام حاج آقا مهدی ممنونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
باسلام خیلی زیبا می نویسید سپاسگزارم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">