استاد مهدی خدامیان آرانی



مجموعه فصل 1 تا فصل 20 به صورت فشرده شده با برنامه winrar


مجموعه فصل 21 تا فصل 40 به صورت فشرده شده با برنامه winrar





خدایا! خیلى دلم مى خواست اوّلین نوشته هاى من درباره تو باشد، امّا چنین نشد، زیرا نوشتن براى تو به این سادگى ها نیست، باید توفیق، رفیق راهم مى شد.

اکنون نمى دانم چگونه از تو تشکّر کنم، به من توفیق دادى تا براى دوستان خوبت از سخنانِ زیبایت بنویسم. امیدوارم که توانسته باشم قدمى هر چند کوتاه براى بیان خوبى ها و مهربانى هاى تو برداشته باشم.

در میان کتاب هاى مختلف به جستجو پرداختم، بیشتر به دنبال گفتگوهایى بودم که تو با پیامبران خود داشته اى، سعى کردم که پیام اصلى سخنان تو را براى بندگان خوبت بیان کنم.

دوستت دارم و همیشه منتظر مهربانى هاى تو هستم. اى خداى خوب من!


بسیار عالی است اگر یک موزیک نرم هم همراه آن بگذارید خیلی بهتر است با تشکر از زحمات شما
از خدای بزرگ سلامتی را برایتان ارزومندم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">